• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Jackie85

Jättetråkiga mammakläder just nu...köpte inget, men de hade svarta leggings såg jag. Kollade inte pris däremot.

• winters
    Grizabella skrev 2012-11-05 13:18:14 följande:
    Är det någon som vet vad piratskeppet från Playmobil kostar, såg i deras blogg att det fanns där just nu
    599 kr, om du har en Leklust-affär nära har de det för 399 kr nu annars.
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • jessica p

Hejsan. Nån som vet om det flexibath i Ullared eller något liknande? Pris? Alltså nån ihopfällbar badbalja.

• Summermom11
    Ingrid 149 skrev 2012-11-05 20:29:01 följande:
    Hej! Någon som vet om de säljer Duplos Depåstoppet med Cars? Pris?

Vet att jag såg det men kommer inte håg ett exakt pris men ca 400kr tror jag det kostade
    Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
  • Mother of 5

Jag var där i onsdags och vart SÅ besviken på två saker.

Framför allt på barnklädesavdeln (har ju 5 barn och hade siktat in mig ganska rejält på just det) men den var efter ombyggnad så dålig, så jag vet inte vad jag ska säga. Utbudet var så klent, så det var inte sant.

Det andra var att jag hade tänkt köpa hem lite träningskläder för det hade jag hört, var kanonbilligt där. Men även där vart jag besviken. Fanns löjligt lite byxmodeller. Toppar fanns däremot några st.

Aldrig blivit så besviken där innan... 

• Pluppe E

Håller med!! Barnavdelningen var värdelös!!!