• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • rebmetpes

Minnie7

haha, maken hade blivit arg om inte han fick med, samma som jag skulle bli om han åkte utan mej.

men är det någon som åkt med barn vid den här tiden som tycker det gått bra? 

• LNE
    rebmetpes skrev 2012-11-06 18:02:39 följande:
    måste ev ta med mej barnen på fredag, tror ni det går?
    dom är 3 och 5
    dom va med i våras, i mars. men då var det ju jättelite folk, men dom tyckte det va kul  
    alla barn är olika
    mina barn på 1.5 och 2,5 år tycker inte om affärer och skriker så fort vi sätter foten i en affär. så nej dem får inte följa med! Vi åkte dit med dem tills stora tösen var 1 år, därefter gick det inte längre

åkte ner med en vän som har en 2 och 4 åring och dem gnällde inte en enda gång! hur snälla som helst :)

Sen vet man ju aldrig hur mycket folk det är, i fredags var det mycket folk men ingen kö varken ut eller in
    i lördags var det mycket folk och dem fick köa i 1 timma för att betala, dvs inte roligt för barn.

Jag ska dit i på torsdag UTAN barnen Skrattande
  • Minnie7

Rebmetpes: Hahaha- samma här faktiskt. Vi båda älskar Ullared men vi har inte så långt så vi åker i omgångar

• Lisa1976

jag hade ALDRIG tagit med mig mina barn dit! Fy farao för att ha dom gråtandes av leda under nån klädställning. Dels för min egen skull och dels för alla andra kunder, man orkar inte med skrikande ungar när man ska shoppa där inne.
    Nä, lämna dom hemma om det går.
    Annars finns det nån slags barninlämning i huset utanför Gekås, typ bushuset.

Son 0804 Dotter 1101
  • Machapuchare
    rebmetpes skrev 2012-11-06 18:02:39 följande:
    måste ev ta med mej barnen på fredag, tror ni det går?
    dom är 3 och 5
    dom va med i våras, i mars. men då var det ju jättelite folk, men dom tyckte det va kul  
    Mina barn skulle aldrig gå med på att jag åkte dit utan dem, de älskar det! (2, 4 och 7 år)
  • slemtorsk i din bralla

nån som sett regnskydd till barnvagnar. Jag har en trehjuling- babytravel Amsterdam och har hört att Ullareds standardregnskydd ska passa... vet dock inte vilket detta är och vad det ligger på i pris???

• Eliin80

Vad tror ni om att åka dit den 11 eller 12 december? Är det fullt med folk eller har de flesta redan varit där och köpt julklappar då?

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥