• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • TinkyWinky
    Eliin80 skrev 2012-11-16 18:37:48 följande:
    Enligt vad jag läst på deras hemsida så är det tvärtom där. När högsäsongen inför julen drar igång ute i handeln så börjar lågsäsongen på gekås. Så i december ska det vara ganska lugnt.
    Men läser du riktigt så är det faktiskt högsäsong just nu ;) Allt från slutet av sommaren till julafton är det mkt folk då alla ska dit o köpa julklappar. 
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • TinkyWinky
    Eliin80 skrev 2012-11-17 08:03:30 följande:
    www.gekas.se/nyheter-mediaarkiv/sasong-for-tr...
    mkt konstigt att dem skriver det där då de skrev för inte så länge sen att deras högsäsong börjat efter sommaren.. 
    Bor nära o VET att det är mkt mera folk nu innan jul än det är annars.. Så går oxå mkt på va ja märkt när ja varit där o är där rättså ofta.. skulle ej åka dit nu om ja verkligen ej behövde.. 
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • Eliin80

Länken är från 15 december 2011. Jag tolkar det iaf som att det brukar vara ganska lugnt i december då...

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • Eliin80

Förra året var jag där 20:e december och då var det väldigt lugnt. MAmma var där 15:e (tror jag) och upplevde det också som väldigt lugnt. Beror säkert på vilka upplevelser man har haft innan....

• Eliin80

Kan ju nämna att jag även var där i mitten av november förra året och då var det hemskt! Omöjligt att ta sig fram och man ville bara ut därifrån. Så nu skulle inte jag heller åka.

• Ante94

Hej, jag undrar om någon sett pris på spel till X-box 360 t.ex Borderlands 2, assassins creed 3 och Fifa 13?

• Kampis

Finns det såna keyboards med mikrofon? Och bandspelare med mikrofon som man inte har band till, om ni förstår vad jag menar? Pris på dessa? Åker den 20 dec, hoppas på hyfsat lugnt :)