• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-19 12:41:05 följande:
    finns väl en som heter typ väsklagret eller nåt...
    ja visst tusan så kanske den heter. trots att man vart förbi den tusen gånger har jag inte lagt namnet på minnet alls.
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-11-19 12:47:37 följande:
    ja visst tusan så kanske den heter. trots att man vart förbi den tusen gånger har jag inte lagt namnet på minnet alls.
    inte jag heller *S* men jag kollade just när jag var där förra veckan för jag var ute efter en väska... men var aldrig in.
  • Happiest

Undrar hur man ska veta hur lång tid det tar att ta sig ut därifrån. Åker dit med buss på fredag och bussen går kl 20 och då vill man ju inte missa den. Irriterande att ställa sig i kö kl sex och så tar det en timme och så får man stå och vänta utanför. Sen om man går förbi kön vid 17kanske det är jättelång kö då så man ställer sig sen kanske det inte är någon vid 19. Vad har ni för erfarenheter?

• slemtorsk i din bralla
    Happiest skrev 2012-11-19 20:23:59 följande:
    Undrar hur man ska veta hur lång tid det tar att ta sig ut därifrån. Åker dit med buss på fredag och bussen går kl 20 och då vill man ju inte missa den. Irriterande att ställa sig i kö kl sex och så tar det en timme och så får man stå och vänta utanför. Sen om man går förbi kön vid 17kanske det är jättelång kö då så man ställer sig sen kanske det inte är någon vid 19. Vad har ni för erfarenheter?
    köerna går fort... de har ju miljoner kassor känns det som, så du behöver absolut inte ställa dig i kön kl sex, men det är ju bättre att du har god tid på dig, jag har aldrig stått i kön längre än en kvart och då har jag varit där då det varit ganska tjockt med folk.

Ta så att du har marginal, du kan ju svepa förbi kassorna o kolla läget någon gång då o då men inte gör det något om du får vänta trekvart, du kan ju sätta dig inne på Gekås, finns soffor utanför kassorna, köpa en läsk, pusta ut, packa om kassarna sen brukar busschaffisarna öppna bussarna en bra stund före avfärd för att hinna packa in.
  • Havsluft

Jag var där idag, kom kl 14.30 och det var rätt lugnt! Lite trångt vid hudkrämer/smink, men det är det ju alltid känns det som. Men även på leksaksavdelningen var det ganska lugnt, man behövde inte trängas! Stod i kassakön max 10 min. Blev dock besviken på barnklädesavdelningen, den är så rörig nu... Köpte därför ingenting där förutom strumpor och vantar.

• Diorali

Nån som har sett om Pippi huset har kommit in? Var där 12 november och då fanns bara skeppet :(

• Zezzan
    Diorali skrev 2012-11-20 09:48:21 följande:
    Nån som har sett om Pippi huset har kommit in? Var där 12 november och då fanns bara skeppet :(
    I oktober fanns huset men inte skeppet
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Peak

Är det någon som har sett sådana här tröjor på länge? Tror de var från i somras...
    Skulle så gärna vilja ha! Nån som vet om de fanns i fler färger?

• tobiq

Peak:
    Jag köpte en sån blåvit för någon månad sen, vet inte ifall det finns kvar nu tyvärr.