• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Noro
    FrökenFreja skrev 2012-11-17 18:59:01 följande:
    Varit på Gekås idag och PUH det var mycket folk!!! Men gjorde en del bra leksaksfynd. 
    Jag var också där idag
    Mycket folk, men vi var effektiva!

Vi var där samma helg förra året och då var det väldigt lugnt...
  • MeeWe

Hej!

Är det någon som vet om det finns gardinskenor på gekås? Flerspåriga? Gärna pris också Glad  

• tobiq

Vi var också där igår, kom dit vid 17 ungefär, ingen större trängsel i varuhuset då men fick stå i kö i ca en timme på vägen ut. Kön ut när vi kom var betydligt längre! Där hade jag inte velat stå!

• Dysch

Nån som vet vad väskbutiken som ligger precis utanför Gekås heter och gärna hur man kommer i kontakt med dom.

• Teecee

Hej! Vill gärna veta vad en Röd Bobbycar och tillhörande släp kostar? Och om klisterdekaler ingår? Dags att handla julklappar.

När livet ger dig citroner, gör lemonad!
  • Eliin80

Vet någon om det finns plastgranar? Ca 1 meter höga?

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • littlemisstrouble
    Dysch skrev 2012-11-19 01:04:16 följande:
    Nån som vet vad väskbutiken som ligger precis utanför Gekås heter och gärna hur man kommer i kontakt med dom.
    Kårlins Väskor AB
    Danska vägen 5311 60 Ullared
    Tel 0346-362 10

måste ju vara den butiken. minns inte om den heter kårlins men finns nog inte många andra skulle jag tro.
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-11-19 12:39:58 följande:
    Kårlins Väskor AB
    Danska vägen 5, 311 60 Ullared
    Tel 0346-362 10
    måste ju vara den butiken. minns inte om den heter kårlins men finns nog inte många andra skulle jag tro.
    finns väl en som heter typ väsklagret eller nåt...