• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • ThereseJohansson

Ska åka dit nu inom några veckor och shoppa saker till kommande bebis :)

• ThereseJohansson

De hade en svart vagga innan, någon som vet om den finns kvar??

• Ante94

FamLilja, jag var där idag och letade men kunde inte hitta några. Jag vet att de haft såna tidigare så det kanske kommer in igen.

• FamLilja

Ante94 tusen tack för att du tittade! Får hoppas att jag har tur på söndag och att de har kommit in då :)

• mollikatt

väntar mitt första barn, har tänkt attt åka till Gekås och inhandla det mesta (maj-juni bär det av)

Vad bör man verkligen köpa där och vad bör man undvika -(om det är sämre kvalitet osv)

Behöver massa tips!!!

• LillaPyret
    mollikatt skrev 2013-02-11 13:43:50 följande:
    väntar mitt första barn, har tänkt attt åka till Gekås och inhandla det mesta (maj-juni bär det av)

Vad bör man verkligen köpa där och vad bör man undvika -(om det är sämre kvalitet osv)

Behöver massa tips!!!
    jag undrar också samma sak.....ska ha barn i slutet av juli och runt midsommar brukar min mamma ta en tur ner så jag tänkte åkte med då och handla inför bebis ankomst :)
  • haga81

Någon som vet om dom har brio gåvagn (helst den svarta) och vad den kostar isf?

• AnnelieW

Någon som vet om dem fått in softshell jackor till barn samt vår/sommar jackor till pojk stl98, flick 150

• tobiq

Något som är helt klart prisvärt i Ullared till bebis är sängkläder! Spjälskydd, lakan och påslakanset är det jättebra priser på!
    Även badbalja och tillbehör till det tjänar man bra på. Våtservetter, tvättlappar, flaskborstar också. Brukar finnas fina mobiler till sängen och vagnen. Leksaker är ju det bästa med hela Gekås prismässigt!
    Nappar och nappflaskor är ungefär samma priset som på andra ställen.