• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • tobiq

Amningskudde och babyvakt också bra priser! Vi köpte babysitter för någon hundring, enkel modell men funkade bra för två barn. Har även köpt massa pyjamasar, vita bodys, tunna hjälmmössor och strumpor, där finns verkligen pengar att hämta!
    Jag brukar råda blivande föräldrar att köpa mängder med små frottéhanddukar också, eller "spytrasor";) oavsett om man ammar eller flaskmatar blir det myyyycket kräks/kladd första månaderna. Finns billigt på ikea men jag upplever dessa för små, bättre att ha i "torka händerna på"-storlek!

Skulle själv inte köpa vagn eller bilstol på gekås, om det inte är välkända märken.

• mollikatt

Tack för tipsen!!!
    Ska bli en redig shoppingrunda minsann.

Jo, bröstmjölkspumparna är billigare på gekås har ja hört.

Nån med denna pump ?? Pris? Bra kvalitet etc?

• MammatillvårHugo
    mollikatt skrev 2013-02-12 08:20:36 följande:
    Tack för tipsen!!!
    Ska bli en redig shoppingrunda minsann.

Jo, bröstmjölkspumparna är billigare på gekås har ja hört.

Nån med denna pump ?? Pris? Bra kvalitet etc?
    jag har köpt åkpåse där och den funkar utmärkt och är riktigt rymlig också =)

jag köpte den billigaste pumpen, jag visste ju inte hur amningen skulle fungera, så därför valde jag den billigaste. ny behövde jag den inte så mkt. men dom få gångerna jag använde den så funka den utmärkt iallafall =)
  • mollikatt

Tack för svar:) köper nog en också och garderar mig.

• LillaPyret

Någon av er som vet om dom har något liknande Babynest på gekås? Jag har sett sånna på nätet men de kostar 850kr!

• Lisa1976
    LillaPyret skrev 2013-02-12 16:42:33 följande:
    Någon av er som vet om dom har något liknande Babynest på gekås? Jag har sett sånna på nätet men de kostar 850kr!
    Så löjligt dyrt för nåt så simpelt. Ännu en produkt som hittats på.
    Ta en amningskudde och lägg runt barnet istället. 
    Son 0804 Dotter 1101
  • Tösabiten88

Vi har köpt mycket för bebisar på gekås och vad jag minns så har inget varit kasst. :)

angående softshell jackor så finns det :)   

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • nmamma

Dottern har förälskat sej i en "sovande katt" som finns i leksaksaffären. Ett litet gosedjur som ligger på en bädd