• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • alexs mamma

Någon som vet vad de billigaste herr tshirts svarta kostar?

• Ledilnaan
    nattsudd skrev 2013-01-23 11:00:14 följande:
    Fodrade regnställ, finns det? Ca pris? Tack :)
    Ja, det finns fodrade regnställ, kommer inte riktigt ihåg vad de kostade, men tror att det var 229kr
  • Viktoria123

Någon som köpt någon bröstpump (vet att det förmodligen finns olika) som kan säga om den var bra eller dålig? :)

• MammatillvårHugo
    Viktoria123 skrev 2013-01-25 21:22:30 följande:
    Någon som köpt någon bröstpump (vet att det förmodligen finns olika) som kan säga om den var bra eller dålig? :)
    Jag har köpt en där, tror det fanns tre att välja mellan och vi köpte den billigaste. men kommer inte ihåg vad den kosta, billig var den iallafall...

jag köpte den billigaste jag för jag visste ju inte om jag skulle behöva den el inte. använde den nån gång bara, och den funkade iallafall helt okej =) men som sagt vi köpte den billigaste och man får väll vad man betalar för..

och jag tyckte den var värt priset iallafall..
  • SweeneyTodd

Har de The Sims 2? Vanliga butiker säljer i 2:an mera. Rynkar på näsan

• rebmetpes

va där i dag

va lite folk trots löningshelg.
    men rätt många kassor va avstängda eftersom dom bygger om lite, så det blev lite kö när vi gick ut

• Tezeen

Hej någon som vet vad babysitter/ babygungan kostar? Sen om någon vet om dom har vissanlull tassar och vad dom i såfall kostar?