• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Inbaal
    Tessou skrev 2013-01-13 16:44:22 följande:
    Vart åker du ifrån, hur många mil?
    23mil enkel väg
  • nimfa
    Inbaal skrev 2013-01-14 11:09:42 följande:
    23mil enkel väg
    Jag tyckte de lönade sig (34 mil enkel) då jag verkligen bunkrade upp och tycker du inte de kan jag varmt rekommendera bussresorna :) 
  • MammatillvårHugo
    Inbaal skrev 2013-01-13 12:34:03 följande:
    tänkte höra om det är lönsamt att köra och handla bebis grejor lakan, kudde, täcke o annat smått o gott på gekås. är det billigt 
    jag åkte 50 mil enkel resa för att handla när jag var gravid. då köpte jag nästan allt vi tyckte vi behövde, och allt vi köpte kom till använding. och vi tjänade in på det.

jag köpte bäddsett, spjälsängsskydd, underlakan, frotte till säng och vagn, kudde till vagn och säng, täcke till vagn och säng, åkpåse, lite kläder, snuttisar, nallar, badolja,tops, babyvakt, nappflaskor mm.

och vi tjänade nog några 100 eller 1000 kr på att åka dit skulle jag tro :)     ångrar det inte :)

nog att det blir en stor summa på samma gång, än att gå här hemma och ta lite pö om pö men då var allt inhandlat och klart :) 
  • godismonstret
    Ängelii skrev 2013-01-13 21:34:00 följande:

Plastkök 399 kr
    My first kitchen 200 kr cirka
    Brios-kök 379 kr   

Om jag inte minns fel... 
    MammatillvårHugo skrev 2013-01-13 19:33:54 följande:
    vet att dom har det röda standard spisen från bio ialllafall. vet dock inte vad den kostar. sen såg jag att dom hade nå plastiga kök också, men tänkte inte mer på det, om färg och märke osv. eftersom jag inte skulle ha nå sånt :)

tack för era svar=)
  • nimfa
    Viktoria123 skrev 2013-01-14 19:29:45 följande:
    Nimfa: får jag fråga hur mycket du handlade för när du bunkrade upp? ;)
    Hehe klart du får bara du inte berättar den faktiska summan för min man ;)
    Nä men 4-5 kanske.
    Vår son kräktes väldigt mycket i början och då var det himla praktiskt med massa lakan och små handdukar osv :P
    Samma sak med badolja och sånt, det går åt och varje krona man tjänar in på de är en sparad krona :) 
  • Alexandra03

Msn kan spara jätte mycket! Vissa grejor kan de skilja mycket pengar tex bara vår baby sitter kosta 549kr( på internet ca 1299kr)