• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Farfalla

Någon som vet om utbud och priser på sylvanian families? :D

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
  • Lisa1976
    Minnie7 skrev 2013-01-11 10:32:08 följande:
    Någon som vet om de har Barbiehus?
    kolla några inlägg ovan.
  • Minnie7

Tack Lisa. Undrar om de har några olika eller en modell? Det verkar vara ett mindre hus.

• Inbaal

tänkte höra om det är lönsamt att köra och handla bebis grejor lakan, kudde, täcke o annat smått o gott på gekås. är det billigt 

• Tessou
    Inbaal skrev 2013-01-13 12:34:03 följande:
    tänkte höra om det är lönsamt att köra och handla bebis grejor lakan, kudde, täcke o annat smått o gott på gekås. är det billigt 
    Vart åker du ifrån, hur många mil?
    ELIAS 090326
  • MammatillvårHugo
    godismonstret skrev 2013-01-13 18:48:40 följande:
    Någon som vet vad de har för barnkök och priser på dom?
    vet att dom har det röda standard spisen från bio ialllafall. vet dock inte vad den kostar. sen såg jag att dom hade nå plastiga kök också, men tänkte inte mer på det, om färg och märke osv. eftersom jag inte skulle ha nå sånt :)
  • Ängelii

MammatillvårHugo skrev 2013-01-13 19:33:54 följande:
    vet att dom har det röda standard spisen från bio ialllafall. vet dock inte vad den kostar. sen såg jag att dom hade nå plastiga kök också, men tänkte inte mer på det, om färg och märke osv. eftersom jag inte skulle ha nå sånt :)

Plastkök 399 kr
    My first kitchen 200 kr cirka
    Brios-kök 379 kr   

Om jag inte minns fel... 
  • TinkyWinky
    QiTaS skrev 2013-01-09 15:54:55 följande:
    Det har funnits och då kostade det 129:-, detta var i November men i December fanns det inte. Förhoppningsvis var det bara slut för tillfället.

Tack för svaret :)
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★