• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Grizabella

Ja finns det springcyklar från typ 12 tum, alltså inte de allra minsta modellerna, vet ju att de haft från Kettler men på 10 tum, de är för små för min 3-åring

• Pigelinen
    fenomena88 skrev 2013-04-16 09:27:45 följande:
    Är det någon som vet om de har fodrade regnställ? Vad kostar de isf?
    Har det kommit in mycket sommarkläder till barn?
    269kr för ett set gav jag sist.

Jag undrar över slangvinda (vattenslang på vagn) fanns med i bloggen i februari. Men hur lång är slangarna på dessa, märke och pris????
  • Ledilnaan
    Grizabella skrev 2013-04-17 07:03:58 följande:
    Ja finns det springcyklar från typ 12 tum, alltså inte de allra minsta modellerna, vet ju att de haft från Kettler men på 10 tum, de är för små för min 3-åring
    Vad kostar de?
  • Grizabella
    Ledilnaan skrev 2013-04-17 13:04:56 följande:
    Vad kostar de?
    Sökte lite på google, så här svarade någon i gekås bloggen:

maria 19 september 2012

"jag såg springcykel från kettler där för 1,5 vecka sedan. Tror den kostade 329 kr.
    Vi köpte vår i leksaksaffär för över 600 kr så priset på gekås är ett fynd!"

Och så här svarade någon annan

Willes mamma 13 januari 2013 Vi har köpt en sk balanscykel där till våran stora kille. Märket kettler tror jag det var. Kostade ca 200:- används flitigt kan jag försäkra

Och någon annan hade betalt 270 läste jag i bloggen.

Hoppas  någon varit där nyligen och sett priset.

• ThereseJohansson

Var där i februari och då hade de ståbräda och en ny variant som är typ en ståbräda med sadel så barnet kan sitta...vet dock inte priser då det inte var aktuellt för oss, såg bara att det fanns :)

• ZZ12

Någon som vet vad för SPJÄLSÄNGSSKYDD / SPJÄLSKYDD som Ullared / Gekås har?

Vilka märken?

Priser?

Stort! tack på förhand!