• Simben

Gekås vol 14

tack för alla svar om mygg och regnskyddet till vagnen

måste verkligen komma dit nån gång snart eller hitta nån annan som ska dit

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Simben
    kalmar brud skrev 2010-04-07 19:03:50 följande:
    27 april åker jag SJÄLV en bussresa till gekås... Måste komma iväg en dag utan sambo och barn... Då är ju en dag på GEKÅS en kanon IDE
    skulle jag kunna få skicka ett litet bud med dig? bor ju skälv på öland och du i kalmar eller? skulle nämligen behöva regnskyddet och myggnätet till shoppingsulkyn men tycker det är lite långt att åka för bara det och har nog svårt att komma iväg själv just i vår tyvärr även om jag oxå lääääängtar dit.
  • Simben

Förlåt!!! glöm mitt senaste inlägg...det var inte meningen...sorry!! synd man inte bara kan radera själv!!!!!

• Kaerleksbarn
    pluttmaja skrev 2010-04-08 06:55:18 följande:
    någon som vet om de säljer prematur kläder i ullared??
    Prematur finns
    Bara synd man inte visste man skulle få en prematur när man va där innan BF i aug.
    Här i Halmstad finns nästan inte en enda butik med prematurkläder..
    både H&M, Kappahl och Lindex har jättedåligt utbud o Kappahl hade ETT plagg i strlk44.
    Men Gekås har ett sortiment av det mesta!
  • jojojojojo
    Shoppingtokig skrev 2010-04-07 22:42:08 följande:
    Jag har de i Angelcarehinken hemma nu och tycker inte att de håller lukten borta lika bra tyvärr
    fick ett tips att man kunde lägga blöjorna i en hundbajspåse innan man la ner dem i hinken, å då skulle det vara garanterat luktfritt! hundbajspåsarna e jättebilliga på ullared (vad jag hört)
    även bra att ha en rulle med hundbajspåsar i skötväskan om man måste byta på den lille i inte har någon papperskorg i närheten, bara ett litet tips
    BF 2010-06-28
  • hysteria

Är det mycket folk där nu på vardagarna ? Tänkte ta mig en tur den 29:de , vilken tid rekomenderar ni inbitna ullaredare? Är det bäst att vara där när dom öppnar eller kan man ta det lungt?

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • siriius
    jojojojojo skrev 2010-04-08 09:59:53 följande:
    fick ett tips att man kunde lägga blöjorna i en hundbajspåse innan man la ner dem i hinken, å då skulle det vara garanterat luktfritt! hundbajspåsarna e jättebilliga på ullared (vad jag hört) även bra att ha en rulle med hundbajspåsar i skötväskan om man måste byta på den lille i inte har någon papperskorg i närheten, bara ett litet tips
    Vi lägger alltid blöjorna i hundbajspåsar både  hemma och när vi är iväg, billigt och luktfritt.
    Men känns så onödigt att slänga pengar på "påsar" till blöjhinkarna när det ändå inte funkar riktigt. Vi använde vårna hink tills den medföljande "kassetten" var slut sen åkte den till tippen.
    *~ Loke 070721 ~*~ Lithea 090517~*
  • Krabbolina

vi använder bara hundbajspåsar här hemma,förstår inte varför man ska köpa dyra blöjhinkar (om man inte tar en gratis) och sen köper dyra refillpåsar.

Hundbajspåsar är billigt och bra till det mesta!

• MiaÅRoger

Klart alla företag gör allt de kan för att tjäna pengar på lättlurade föräldrar! Hundbajspåsar var ju ett bra tips!

Vet nån om det finns skötväskor? Lite snyggare modeller som ser mer ut som handväskor? Har en GR8X nu med utvikbar skötbädd men den passa ju bättre när man hade en pyttebebis.

• väntar4an 2010
    siriius skrev 2010-04-07 19:51:44 följande:
    Klänningarna på bloggen var det finaste jag sett på länge. VILL HA!!! VILL HA!!! Nästan så jag kan sätta mig i bilen och åka 17 mil bara för att få den :)
    barnklänningaran har jag den mörka varianten jätte fin
    ( hm har liknande jätte fina för samma kr )
    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
Svar på tråden Gekås vol 14