• ProosAnna

Gekås vol 14

jojojojojo skrev 2010-04-08 09:59:53 följande:
    fick ett tips att man kunde lägga blöjorna i en hundbajspåse innan man la ner dem i hinken, å då skulle det vara garanterat luktfritt! hundbajspåsarna e jättebilliga på ullared (vad jag hört) även bra att ha en rulle med hundbajspåsar i skötväskan om man måste byta på den lille i inte har någon papperskorg i närheten, bara ett litet tips
    Smart, så långt har jag inte ens tänkt tidigare! =)
  • elsy

Nån som vet vad Bobby Car kostar? Finns den blåa i butik just nu? Trehjulingar, finns det och isåfall vad för några och vad kostar de?
    Mycket tacksam för svar =)

• New mum

vi ska till ullared idag..hur  är det med utbudet där? Finns det mycket vår kläder nu eller utplockat?

• väntar4an 2010
    jojojojojo skrev 2010-04-08 09:59:53 följande:
    fick ett tips att man kunde lägga blöjorna i en hundbajspåse innan man la ner dem i hinken, å då skulle det vara garanterat luktfritt! hundbajspåsarna e jättebilliga på ullared (vad jag hört) även bra att ha en rulle med hundbajspåsar i skötväskan om man måste byta på den lille i inte har någon papperskorg i närheten, bara ett litet tips
    bajspåsar e toppen det kör vi oxå med =) och det luktar... NOLL
    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • Smultronhjärta

Så har jag varit en sväng på Gekås igen!
    Jag tyckte att det var mycket folk så det gick snabbt idag..
    Köpte mig en väska från Ordning&reda i jeanstyg,födelsedagspresenter som jag var ute efter,ytterligare en softshell till sonen,lite fleccelurvar till en FLvän etc etc..
    Köpte även nya Marabou passion så nu längtar jag till lördag då jag har min ätardag

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-04-08 13:35:18 följande:
    Så har jag varit en sväng på Gekås igen! Jag tyckte att det var mycket folk så det gick snabbt idag.. Köpte mig en väska från Ordning&reda i jeanstyg,födelsedagspresenter som jag var ute efter,ytterligare en softshell till sonen,lite fleccelurvar till en FLvän etc etc.. Köpte även nya Marabou passion så nu längtar jag till lördag då jag har min ätardag
    marabou passion lät intressant
    vad är det för smak?
  • väntar4an 2010
    MiaÅRoger skrev 2010-04-08 12:44:21 följande:
    Klart alla företag gör allt de kan för att tjäna pengar på lättlurade föräldrar! Hundbajspåsar var ju ett bra tips! Vet nån om det finns skötväskor? Lite snyggare modeller som ser mer ut som handväskor? Har en GR8X nu med utvikbar skötbädd men den passa ju bättre när man hade en pyttebebis.
    ja det finns har köpit en röd med svart inslag =) medföljde ett underlägg för blöjbyten och en nappflask "termos" mjuk den var billig oxå.. är mycket nöjd med den..
    den är stor och rymmlig 3 st stora fack ett litet  på utsidan delad stort fack inne  + nätfack
  • väntar4an 2010
    New mum skrev 2010-04-08 13:31:29 följande:
    vi ska till ullared idag..hur  är det med utbudet där? Finns det mycket vår kläder nu eller utplockat?
    det ska nog finnas de får leveranser varje dag på allt
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2010-04-08 13:45:34 följande:
    marabou passion lät intressant vad är det för smak?
    Det ska vara passionsfrukt och chili, jag är smått skeptisk... Den lär ju iofs inte slå förra årets sommar med jordgubbar. Den åt jag som en galning förra sommaren då jag var gravid och det är delvis tack vare den chokladen som jag nu sliter blod för att komma in shape igen
  • Smultronhjärta

Just ja, idag blev till och med jag sugen på Gekås "tripptrapp" för nu finns den även i svart{#lang_emotions_tongue_out} Dock har de höjt priset till 569:-

Svar på tråden Gekås vol 14