• Althea

Gekås vol 14

Sylvanian family - figurer och tillbehör. Vad kostar dem?

• little cookie
    eelina skrev 2014-02-06 17:48:08 följande:
    Nån som köpt Monster High på ullared? vad kostar det?
    Japp. Dockor låg på mellan 149-299kr. Sen fanns möbler och annat och de ligger under butikspris. Köpte bäddset till mina döttrar för 199kr, vilket är betydligt billigare. Sen handdukar för 79kr
  • Vill Ha Liten 83

Presentförpackningen med MAM flaskor kostar 189kr. De stora MAM-flaskorna kostade 48:95kr (tror jag) och de mindre MAM-flaskorna kostade ca 44:95kr.

• Virriga Vera

Är det någon som har köpt ett smyckeskåp i Ullared och som kan visa foto både utvändigt och hur det ser ut inuti och gärna med pris? Snälla?

http://virrigavera.wordpress.com/
  • Bambusa

Jag är på motellet nu, och blöjor har jag inte hittat. Såg inga rutchkanor alls.. tyvär inge mag} Gips nu heller...

• Bambusa

Jag har tittat idag, och de fsnns sånna med flers smårutor och drsgkedjs,var även karborbsnd vid dragkedjsn... dom kostade 599kr.. verksde dock lite prassligare på ytsn än den dottern har... jag provade en vuxel L som ja borde kunnat ha förutom över gravidmagen,men den var för liten över ryggen.. så prova är nog bra...

AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:
    Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på