• Ezereht

Gekås vol 14

Thelmas skrev 2014-01-14 20:41:27 följande:
    Funderar på hur de har det med bärselar? Pris? Ergo? Färger? Någon som kan hjälpa mig?

Kolla deras blogg. Dem har lagt ut alla bärselen från babybjörn där.
    http://minbebis.com/blogg/ezereht/ <---- min blogg
  • marcitron

Någon som vet om det finns fällgrindar, hur långa dom är och vad dom kostar? Hittade inget på bloggen :/

• Linnea77

Hej! Någon som sett eller vet ifall gekås har babynest? Isåfall någon aning om pris eller kvalité?

Tack på förhand

• FruLarsson
    Linnea77 skrev 2014-01-18 23:53:34 följande:
    Hej! Någon som sett eller vet ifall gekås har babynest? Isåfall någon aning om pris eller kvalité?
    Tack på förhand
    När jag var där i början på december fanns 2 märken, sleepy head och gekås egna babyboom. har för mig de kostade 799 el.899 resp 399 el. 499. Minns inte exakt.

Kvalitet har jag ingen aning om.
  • 4539

Bambusa var på gekås igår, dom hade såna nappar. Har bilder publicerar dom i bildtråden ikväll

• Swadika

Hur ligger gekås nappar (typ esska, MAM eller så) i pris om man jämför med typ ica? Är det mycket billigare?

• Bambusa
    4539 skrev 2014-01-19 20:03:32 följande:
    Bambusa var på gekås igår, dom hade såna nappar. Har bilder publicerar dom i bildtråden ikväll

okej, tack va snällt.. var på förlossningen för ett dygn sen men fick åka hem.. bara v 24 än.. så känns som vi får vara bered på en pyttebebis... 3v tills vi åker nu.. har kollat upp sjukhusen där redan, men resan är på 63mil, kuggade uppkörningen i fredags, men hinner prova en gång till, ja va tydligen inte tillräckligt miljövänlig i min körning..
  • FruLarsson
    fenomena88 skrev 2014-01-19 20:01:50 följande:
    Hej!
    Är det någon som vet om det har kommit in uv-dräkter än? Om inte, när brukar de komma?
    Jag tyckte jag såg uv-dräkter där i början på december. Inte stenkoll på sortiment och pris dock.
  • 4539
    Swadika skrev 2014-01-19 21:01:56 följande:
    Hur ligger gekås nappar (typ esska, MAM eller så) i pris om man jämför med typ ica? Är det mycket billigare?
     Inte alls så billigt som man tror, köpte ett 3-pack 6+  MAM 44,95:- 
    fenomena88 skrev 2014-01-19 20:01:50 följande:
    Hej!
    Är det någon som vet om det har kommit in uv-dräkter än? Om inte, när brukar de komma?
    Dom har fått in uv-dräkter och annat uv-material
    Bambusa skrev 2014-01-19 22:27:30 följande:

okej, tack va snällt.. var på förlossningen för ett dygn sen men fick åka hem.. bara v 24 än.. så känns som vi får vara bered på en pyttebebis... 3v tills vi åker nu.. har kollat upp sjukhusen där redan, men resan är på 63mil, kuggade uppkörningen i fredags, men hinner prova en gång till, ja va tydligen inte tillräckligt miljövänlig i min körning..
    Nu har jag lagt ut bild. 0-2 M 29,95:- för 1 Napp