• MissKaos

Gekås vol 14

Vi har en sån köpt på grkås. Dottern spottar och fräser åt den tyvärr

Bambusa skrev 2014-01-09 20:19:06 följande:
    dom napparna ja menar är inte dom som säljs på vanliga ica mm, utan den mindre, den kom 2009, är för prematuer och nyfödda..   dom vanliga storlekarna 0-6mån och 6mån +  vet ja att dom haft innan, men var där för lite mer än 1år sen och då fanns inte mams mini napp..   länk till denna napp, som annars säljs på apotek och babybutiker bara..  http://www.mambaby.com/sv/om-produkterna/nappar/0-2-mnader/mam-start-1417-11099-sv.html

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2014-01-10 15:39:25 följande:
    Vi har en sån köpt på grkås. Dottern spottar och fräser åt den tyvärr

okej, va kul att dom finns där, då ska ja köpa ett gäng, har en kompis som väntar barn med...  min dotter kunde inte med 0-6mån napparna som nyfödd, hon fick kväljningar och den tryckte upp hennes lilla näsa (den var för stor helt enkelt, fast hon vägde 4kg)  nu har ja risk att föda för tidigt desutom.. så vill ha den lilla, även om ja kommer vänta nån vecka tills amningen känns stabil..
  • Seldonia

Vet ni om det finns vattenkokare med termostat? Alltså där man kan ange hur mycket vattnet ska värmas upp.

Och finns det prylar/leksaker från Sofia den första?

• little cookie
    Seldonia skrev 2014-01-12 19:27:27 följande:
    Vet ni om det finns vattenkokare med termostat? Alltså där man kan ange hur mycket vattnet ska värmas upp.

japp leksaker från sofia den första såg jag senast i lördags :)
  • MissKaos

Min gör så med den lilla. Hon är överburen och 3v nu. 4kg vid födseln!

Bambusa skrev 2014-01-11 21:17:23 följande:
    okej, va kul att dom finns där, då ska ja köpa ett gäng, har en kompis som väntar barn med...  min dotter kunde inte med 0-6mån napparna som nyfödd, hon fick kväljningar och den tryckte upp hennes lilla näsa (den var för stor helt enkelt, fast hon vägde 4kg)  nu har ja risk att föda för tidigt desutom.. så vill ha den lilla, även om ja kommer vänta nån vecka tills amningen känns stabil..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2014-01-14 18:35:42 följande:
    Min gör så med den lilla. Hon är överburen och 3v nu. 4kg vid födseln!

okej, ja vissa vill ju inte ha napp, min dotter lärde sig lite senare, för jag ansåg hon hade mer snuttbehov än amningen gav henne, för hon sov bra men ville snutta på nått, och ja ville inte att de skulle bli tummen.. elak som ja är.. hehe..  min vägde 4kg hon med.. men gick ner rätt mkt och sen tog de 3v innan hon kom upp till 4 igen.. var dock 3v tidig..  hoppas denna inte blir lika stor, men troligen kommer den tidigare med..
  • Thelmas

Funderar på hur de har det med bärselar? Pris? Ergo? Färger?
    Någon som kan hjälpa mig?

• Trissan_76
    Seldonia skrev 2014-01-12 19:27:27 följande:

Vattenkokare med termostat finns 1 sort :)