• Ireth81

Gekås vol 14

Vill Ha Liten 83 skrev 2014-02-06 22:39:53 följande:

Presentförpackningen med MAM flaskor kostar 189kr. De stora MAM-flaskorna kostade 48:95kr (tror jag) och de mindre MAM-flaskorna kostade ca 44:95kr.

Tusen tack då är det nästan halva priset jämnfört med nätet. Hitta för 299:- ska försöka se om ngn ska dit, tack för hjälpen
  • Bambusa

Nu sitter jag och väntar på att gekås ska öppna, har haft svårt att sova på motellet... dotter är förkyld med...

• Lisa1976

Nån som handlat på Tophead (butik bredvid Gekås) ?
    Är det billigare där än i t.ex nätbtiker; Bellbox osv?

Son 0804 Dotter 1101
  • Bambusa

Så lite så... väldigt billiga påskägg med... 30cm stort för 30kr & 40 cm stora för 40kr.. köpte ett gäng mam mini nappar med, men var mest rosa och lila kvar... vi får troliigen en pojk...

• MissKaos

Vårt ul visade en pojke. Ut kom Elsa.. jag hade köpt en hel del blått.. behöver åka tbx mao.

Bambusa skrev 2014-02-11 15:09:13 följande:
    Så lite så... väldigt billiga påskägg med... 30cm stort för 30kr & 40 cm stora för 40kr.. köpte ett gäng mam mini nappar med, men var mest rosa och lila kvar... vi får troliigen en pojk...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa

Jo, de var lika för oss förra gången.. men då hade dom sagt pojk i v32, men då är dom tydligen ofta svällda... på rul syndes inget kön på nån av mina... den här såg vi kön i v25.. bm som mäter ock lyssnar trodde på tjej förra gången och pojk nu... har märkt flera skillnader under graviditeten med...

• PernillaWaxin
    Vill Ha Liten 83 skrev 2014-02-09 23:51:42 följande:
    Jag frågade i tisdags om de hade gips-set för gravidmagar och det hade de inte...

Vad synd men tack för ett svar 😁