• Ireth81

Gekås vol 14

Någon som har koll på vad presentförpackningen med MAM flaskorna kostar på Gekås? Och vad de vanliga MAM flaskorna kostar?

• Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-02 13:40:17 följande:
    Någon som vet eller skulle vilja kolla vad dem tar för säkerhetsväst till ridning åt barn?

jag ska kika åt mig själv så ja kan kolla på barnstorlek med, men tar en vecka.. och om vi får surfplattan att funka på motellet... den är ny och ja är urusel på inställningar mm.. haha..
  • AnnelieW

Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

• Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:
    Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

har kollat lite i hööks katalog så ja tror ja vet.. min dotter har en med karborrband i sidorna och på axlarna, och den är rätt jobbig, men de är ju värt de, hon har redan ramlat av och provat den en gång..  ja har kass hållning och hoppas en sån väst kan hjälpa mig lite, behöver träna upp rygg och mage, men blir svårt för mig och prova då ja är rätt höggravid.. haha..
  • yoshimi
    AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:

De brukar ha RaceSafe som

hööks säljer för 2500:- ungefär.

Är inte helt hundra på vad de ligger på på Gekås men under 2000:- har jag för mig,
  • Budgetbabes1

Lever du också under en tight budet? Besök gärna den här bloggen för att få
    värdefulla tips om hur du lever rikast med lite pengar.

www.budgetbabes.tumblr.com

• MissKaos

Frågar igen!!
    Ngn som har koll ¨på blöjpriserna?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Emeliiiee

Såg inga blöjor när jag var där för en vecka sen! Om dem då inte har flyttat dem, var lite kaos när dem ändrar om ;-P

• Bambusa

ja kommer kolla efter blöjor på måndag, funderar på göra en blöjtårta till en kompis som föder när som helst, då vill man gärna ha bra pris på blöjorna..

• MissKaos

Ja verkligen! Åh så bra att få veta

Bambusa skrev 2014-02-06 11:56:19 följande:
    ja kommer kolla efter blöjor på måndag, funderar på göra en blöjtårta till en kompis som föder när som helst, då vill man gärna ha bra pris på blöjorna..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft