• GuteCarra

Gekås vol 14

Snuttjulla skrev 2010-04-14 10:21:16 följande:
    jag tror att de började på 86, kan ha varit mindre, och så vet jag att de åtminståne fanns i upp 128, tror jag såg större men törs inte lova.Jag har köpt starkt rosa, och en jättesnygg turkos-blå, fanns även i stark grön färg som var jättefin. Tror lila, och svart också fanns. Ska se om jag kan lägga upp bilder på mina ikväll så kan du kanske få se. Nämnas ska också att de är lite små i storlekarna, eller precis, hur man nu vill se det. Min dotter brukar ha 116 i kläder, och hon har 128 i sitt set, för att hon skulle kunna växa och ha i höst tänkte jag, men det ser inte alls för stort ut. därremot sonens, där är jackan för liten, trots att det är den storlek han brukar ha. så där använder vi bara byxorna, och så har jag hopp om att få ett nytt set via bud.Ska du köpa, köp alltså en storlek större än vad du tror!
    Hade varit jättesnällt om du ville lägga upp en bild. Gärna så fort som möjligt då svärmor är där nu :o) Tack för tipset om strl.
  • Ruso

Någon som vet hur skalsetet är jämfört med typ FIX och Pop?

Min ena dotter är typ 118 lång och har FIX i 116 som är på gränsen nu, minsta dottern är 102 (+) lång och har Pop i 104 som är på gränsen.

Skall man köpa 110 och 122 eller 116 och 128?

Någon som vet om det finns kvar i rosa, lila eller grönt i dessa storlekar?

• Ruso
    Ruso skrev 2010-04-14 14:17:57 följande:
    Någon som vet hur skalsetet är jämfört med typ FIX och Pop?Min ena dotter är typ 118 lång och har FIX i 116 som är på gränsen nu, minsta dottern är 102 (+) lång och har Pop i 104 som är på gränsen.Skall man köpa 110 och 122 eller 116 och 128?Någon som vet om det finns kvar i rosa, lila eller grönt i dessa storlekar?
    Sonen har från förra året, 88 lång och han har 92 i sitt och det sitter bra, men hade jag köpte nytt hade jag nog tagit en storlek större... men jag vet inte om det är samma i år?
  • Ruso
    Någon som vet hur skalsetet är jämfört med typ FIX och Pop?Min ena dotter är typ 118 lång och har FIX i 116 som är på gränsen nu, minsta dottern är 102 (+) lång och har Pop i 104 som är på gränsen.Skall man köpa 110 och 122 eller 116 och 128?Någon som vet om det finns kvar i rosa, lila eller grönt i dessa storlekar?
    Eller kanske 110 till lilla och 128 till stora?
  • Equus

Är det någon som vet om det finns sådana där solskydd till bilen? Typ fyrkantiga som man sätter på insidan rutan? Och om det finns något sånt som man hänger på ryggstödet som små barn som sitter bakåtvänt kan titta på/leka med? Priser? Tack på förhand! {#lang_emotions_smile}

• UnDeuxTrois

Solskydd som man sätter på insidan av bilen såg jag idag. Fanns flera motiv. Det jag lade märke till hade Disneys prinsessor på. Minns inget pris tyvärr.

• zasata
    ÄlskarMina skrev 2010-04-14 17:01:33 följande:
    och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?
    Det undrar jag med :D
    ebbaebbis.bilddagboken.se zasata.blogg.se
  • Snuttjulla
    verkar som om de är som mina två, äldsta är runt 116 och hon har 128 i sitt skalset, och sonen är 106 och han kan inte ha 104, (köpte, men det var bara byxorna som passa) så jag hoppas att jag får tag på 116 till honom, så han kan ha den jackan, och byxorna, för han är större upptill!
  • zasata

Skall dit i morgon och köpa presenter till dottern som blir 3, vi kommer åka hela familjen (läs en gnällig gubbe..) är det något speciellt man skall ha koll efter?
    Tips på vad man kanske kan köpa?
    nån som vet hur det är med nicke nyfiken och bamse grejer? Pussel, spel filmer?
    Finns det cykelstolar? Tror ni man kan ha en på 7mån i?

ebbaebbis.bilddagboken.se zasata.blogg.se
Svar på tråden Gekås vol 14