• Snuttjulla

Gekås vol 14

nu har jag lagt upp lite bilder på lite av det jag köpt på ullared.

• Elins mamma 2010
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 20:13:14 följande:
    nu har jag lagt upp lite bilder på lite av det jag köpt på ullared.
    kunde inte se galleriet. har du gjort det tillgängligt?
    BF 100904 - Längtar!
  • tesoro de oro

"har vägarna förbi" ullared på måndag :) köpte en bobby car sist jag va där och nu undrar jag om det finns tillbehör till denna?? de nya hjulen som de säger låter mindre? pinnen som man kan fästa där bak? släp?? Glömde kolla sist jag va där;) (Va ganska trött efter all shopping :)!)  

• miiian

Ska till Gekås imorgon.
    Någon som vet ungefär vad Pippi huset/skeppet kostar där?
    Inte tältet utan "dockhuset"

www.miian.blogg.se
  • zasata
    miiian skrev 2010-04-14 20:22:02 följande:
    Ska till Gekås imorgon. Någon som vet ungefär vad Pippi huset/skeppet kostar där? Inte tältet utan "dockhuset"
    250kr tror jag det stod nån sida bak
    ebbaebbis.bilddagboken.se zasata.blogg.se
  • Snuttjulla
    Elins mamma 2010 skrev 2010-04-14 20:17:17 följande:
    kunde inte se galleriet. har du gjort det tillgängligt?
    ja, jag trodde det, men jag är inte så haj på det tekniska, men jag kryssade för, att inloggade fick se innehållet, vad mer ska jag göra?
  • Elins mamma 2010
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 20:31:00 följande:
    ja, jag trodde det, men jag är inte så haj på det tekniska, men jag kryssade för, att inloggade fick se innehållet, vad mer ska jag göra?
    jag kollade lite på min sida.. prova att gå till inställningar, sen kontoinställningar och kryssa i att bildgalleriet ska visas.
    BF 100904 - Längtar!
  • Snuttjulla
    Elins mamma 2010 skrev 2010-04-14 20:42:05 följande:
    jag kollade lite på min sida.. prova att gå till inställningar, sen kontoinställningar och kryssa i att bildgalleriet ska visas.
    så, då hoppas jag att det funkar nu då...
  • Ruso
    tesoro de oro skrev 2010-04-14 20:20:13 följande:
    "har vägarna förbi" ullared på måndag :) köpte en bobby car sist jag va där och nu undrar jag om det finns tillbehör till denna?? de nya hjulen som de säger låter mindre? pinnen som man kan fästa där bak? släp?? Glömde kolla sist jag va där;) (Va ganska trött efter all shopping :)!)  
    Hjulen och släp finns.
  • Ruso
    miiian skrev 2010-04-14 20:22:02 följande:
    Ska till Gekås imorgon.Någon som vet ungefär vad Pippi huset/skeppet kostar där?Inte tältet utan "dockhuset"
    Huset kostar 299 har jag för mig, skeppet kostar 399.
Svar på tråden Gekås vol 14