• vaniljbullen

Gekås vol 14

VA?? Finns Panduro där?!?! Herregud, det hade jag verkligen ingen aning om! Min make kommer att bli överlycklig över detta faktum {#lang_emotions_innocent} (som ni märker och som jag skrev i förra inlägget, är jag inte där så ofta). Tackar och bockar för denna uppgift!

• PLUPP09
    Undrar om någon här inne i denna tråden vet om det finns flytvästar / säkerhetsvästar till små barn (ca ≈15kg) på Gekås och vad dessa i så fall kostar?
  • ProosAnna
    PLUPP09 skrev 2010-04-15 15:28:47 följande:
    Undrar om någon här inne i denna tråden vet om det finns flytvästar / säkerhetsvästar till små barn (ca ≈15kg) på Gekås och vad dessa i så fall kostar?
    Flytvästar vet jag att de har, men vet inte från vilka kg... Jag ska själv kolla på dem imorgon, så jag kan återkomma om det på lör kväll när jag kommit hem. Om ingen annan vet på rakarm vill säga =) Isf undrar jag med ;)
  • MiaÅRoger

Nån som vet nåt om UVdräkterna i bloggen idag, finns det bara med hello kitty till tjejer? Inga helfärgade utan massa reklamtryck?

• Sandra G

Är dt någon som kan tipsa om nåt boende i närheten av Gekås? Campingen var fullbokad när vi tänkte åka {#lang_emotions_frown}

• Ocikatten
    MiaÅRoger skrev 2010-04-15 16:04:08 följande:
    Nån som vet nåt om UVdräkterna i bloggen idag, finns det bara med hello kitty till tjejer? Inga helfärgade utan massa reklamtryck?
    Det enda jag vet är att i måndags fanns det bara med reklamtryck på killavdelningen.
  • jojojojojo
    PLUPP09 skrev 2010-04-15 15:28:47 följande:
    har för mig att jag hört att en köpt flytväst till bebis där, eftersom hon skall få i sommar å de har båt, men jag kan ha fel!
    BF 2010-06-28
  • skogsmor

Hur tror ni att det är med folk på Gekå´s på tisdag? Det e ju barnbidrags dag, men e det lugnt att åka ändå?

http://ulrikashobby-plats.blogspot.com/
  • Kinne79
    vaniljbullen skrev 2010-04-15 14:35:20 följande:
    VA?? Finns Panduro där?!?! Herregud, det hade jag verkligen ingen aning om! Min make kommer att bli överlycklig över detta faktum  (som ni märker och som jag skrev i förra inlägget, är jag inte där så ofta). Tackar och bockar för denna uppgift!
    Det är tom en outlet.
  • Bubblan2
    vaniljbullen skrev 2010-04-15 14:35:20 följande:
    VA?? Finns Panduro där?!?! Herregud, det hade jag verkligen ingen aning om! Min make kommer att bli överlycklig över detta faktum  (som ni märker och som jag skrev i förra inlägget, är jag inte där så ofta). Tackar och bockar för denna uppgift!
    Och den ligger intill motormuseet! ;)
Svar på tråden Gekås vol 14