• Ruso

Gekås vol 14

Snuttjulla skrev 2010-04-14 20:58:14 följande:
    För att jag har ett par byxor till setet från 104, och då tyckte jag att det var bättre m ed 116, eftersom han är ganska lång i överkroppen, och jag vill att han ska kunna ha till hösten också, han fick dessutom prova syrrans jacka, och den såg inte alltför stor ut...
    Ok

Du har inte bild att visa?
    Tror inte mina barn har långa overkroppar eller ben, är väl mer "jämnlånga", kanske 110 passar bäst till lillstumpan då tro? Och den stora borde ju kunna ha 128 kanske... *funderar*
  • Ruso
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 20:59:42 följande:
    glömde- 99 kr, jättefin och bra! "den där kan man ju ha framme utan att skämmas" sa snobben i familjen!
    Vill ha!!!! vi har några marinblå burkar i metall till vårt, Ok att ha framme, men de är några år nu och ser inte så roliga ut längre - denne var ju helt perfekt!! Fann annan text på också?
  • Snuttjulla
    Ruso skrev 2010-04-14 21:00:04 följande:
    Ok Du har inte bild att visa?Tror inte mina barn har långa overkroppar eller ben, är väl mer "jämnlånga", kanske 110 passar bäst till lillstumpan då tro? Och den stora borde ju kunna ha 128 kanske... *funderar*
    kan se om han vill vara med på kort imorrn.  Trodde inte heller mina barn hade det, trodde de var ganska normala, men tji fick ja. den var liite lång i armarna, men inget som störde mig, men som sagt, ska be honom prova imorrn.
    Ruso skrev 2010-04-14 21:01:20 följande:
    Vill ha!!!! vi har några marinblå burkar i metall till vårt, Ok att ha framme, men de är några år nu och ser inte så roliga ut längre - denne var ju helt perfekt!! Fann annan text på också?
    ne, inte var jag såg i den modellen, men såg ganska mycket emaljburkar, för div. ätbart. Det var många som var och ryckte i min kan jag säga, för de verkade som jag fick tag på en av de få den dagen jag var där!
  • Ruso
    Snuttjulla skrev 2010-04-14 21:08:22 följande:
    kan se om han vill vara med på kort imorrn.  Trodde inte heller mina barn hade det, trodde de var ganska normala, men tji fick ja. den var liite lång i armarna, men inget som störde mig, men som sagt, ska be honom prova imorrn. ne, inte var jag såg i den modellen, men såg ganska mycket emaljburkar, för div. ätbart. Det var många som var och ryckte i min kan jag säga, för de verkade som jag fick tag på en av de få den dagen jag var där!
    Typsikt... då är de väl slut när jag kommer där...

Det som är lite synd med detta forum, man blir sugen på en hel del som sedan inte finns när man kommer dit

Sitter nu och klurar på när jag kan åka dit igen... verkar inte kunna blir förrän runt 9 maj då lär det väl inte finnas kvar av dessa skalplagg i alla fall...
  • UnDeuxTrois
    ÄlskarMina skrev 2010-04-14 17:01:33 följande:
    och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?
    Inga studsmattor.
  • Snuttjulla
    Ruso skrev 2010-04-14 21:12:05 följande:
    Typsikt... då är de väl slut när jag kommer där...Det som är lite synd med detta forum, man blir sugen på en hel del som sedan inte finns när man kommer dit Sitter nu och klurar på när jag kan åka dit igen... verkar inte kunna blir förrän runt 9 maj då lär det väl inte finnas kvar av dessa skalplagg i alla fall...
    jag vill åka igen, men jag har fått förbud. (tur är väl det för jag skulle kunna shoppa ihjäl mig där.) Nu blir det nog inte förrän i höst, när det börjar bli dags för julklappar. Då ska jag dessutom åka med nåra som inte stressar mig, det är inte roligt att behöva stressa runt på ett sånt roligt ställe...
  • UnDeuxTrois
    zasata skrev 2010-04-14 19:59:57 följande:
    Skall dit i morgon och köpa presenter till dottern som blir 3, vi kommer åka hela familjen (läs en gnällig gubbe..) är det något speciellt man skall ha koll efter?Tips på vad man kanske kan köpa?nån som vet hur det är med nicke nyfiken och bamse grejer? Pussel, spel filmer?Finns det cykelstolar? Tror ni man kan ha en på 7mån i?
    Det finns en del Bamse-grejer, muggar, mjukisdjur, målarböcker, ljudböcker, vanliga böcker, har för mig jag sett pussel och spel oxå. Vi har köpt en Nicke Nyfiken-film, så det finns minst en sort.

Cykelstolar har jag sett (även hjälmar), men vet inte vilka storlekar.
  • Dundermamman

Min väninna ringde just och frågade om jag ville åka med på en tripp till Ullared på lördag ...men är det en "bra" dag? Nån van ullaredsshoppare som varit där en lördag innan barnbidrag? Långa köer?

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Snuttjulla

förresten slår jag ett slag för deras barnvagn, köpte faktiskt det där. Den var billig, fin och jag är jättenöjd. haft emmaljunga förut, med några år på nacken och inte hittat nån ny som uppfyllt de krav jag haft. inte så jättelätt, vilket är både bra och dåligt, men det priset jag betalade för den, så vägde det upp det negativa i det. (tipsar alla som letar vagn)

• UnDeuxTrois

Jag skulle gissa att det är jättemycket folk på lördag. Vi var där idag (onsdag) och det var mycket folk.

Svar på tråden Gekås vol 14