• anette 81

Gekås vol 14

hittar fortfarande inga bussresor från skåne till ullared

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • villa villekulla

Jag ska åka till Ullared i veckan som kommer och jag undrar om någon har nåt bra tips på present till dagisfröknarna som man kan köpa på gekås?
    Dottern slutar om en månad för hon börjar skolan. Tyvärr känner vi inte fröknarna så väl eftersom hon bara gått där ett år så det kan inte bli nåt personligt..

Hoppas nån har något förslag!!!

• charmmiss
    villa villekulla skrev 2010-05-29 20:18:28 följande:
    Jag ska åka till Ullared i veckan som kommer och jag undrar om någon har nåt bra tips på present till dagisfröknarna som man kan köpa på gekås?Dottern slutar om en månad för hon börjar skolan. Tyvärr känner vi inte fröknarna så väl eftersom hon bara gått där ett år så det kan inte bli nåt personligt..Hoppas nån har något förslag!!!
    när min dotter slutade på dagis så köpte jag fina handgjorda ljus som låg i fin presentförpackning, med en etikett på där det stod handmade. Såg lyxigt ut men kostade inte många kronor. men det var för några månader sedan vet ej om de finns kvar. Men det finns ju massor av olika fina ljus där.
  • villa villekulla
    charmmiss skrev 2010-05-29 20:34:36 följande:
    när min dotter slutade på dagis så köpte jag fina handgjorda ljus som låg i fin presentförpackning, med en etikett på där det stod handmade. Såg lyxigt ut men kostade inte många kronor. men det var för några månader sedan vet ej om de finns kvar. Men det finns ju massor av olika fina ljus där.
    Får kolla det då! tack så mkt!
  • livet med barn

nånsom vet vad en babyliss eller OBH nordica hårfön kostar på gekås?

och nån som vet vad MINE glasen kostar?
    ~ William 13/2 ~
  • Kaerleksbarn
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-05-29 15:30:37 följande:
    Ljuslyktorna som ser ut som fågelholkar (finns i rosa, grön & turkos tror jag) som står med i bloggen, vad kostar dom? Tycker de är så fina!=)
    Såg dem i fredags men tittade aldrig på priset, men fanns gott om dem
  • Kaerleksbarn
    Pigelinen skrev 2010-05-29 16:45:51 följande:
    Ingen som har bilder på nya fynd????
    Jodå, men ingen som svarar på min fråga om hur man gör mapp i galleriet
  • Kaerleksbarn
    Bubblan2 skrev 2010-05-29 17:02:27 följande:
    Hmmm, är det inte så att när du trycker på ditt galleri och scrollar ner kan du lägga till bilder och där väljer du om du vill ha i en mapp som du redan har eller göra en ny mapp...
    Testade ladda upp en bild och lägga i en ny mapp som inte fanns, gick inte..
  • Elins mamma 2010
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-30 11:30:54 följande:
    Testade ladda upp en bild och lägga i en ny mapp som inte fanns, gick inte..
    kanske problem med själva bilden, är den för stor?
    BF 100904 - Längtar!
  • Kinne79

Nu har jag lagt in lite nya priser i pristråden.

Svar på tråden Gekås vol 14