• Ruso

Gekås vol 14

Nu vill jag åka till Ullared igen... var ju där nyss men, de tuffa jeansen till pojkarna var toklånga - kunde räckt med en mindre storlek, pike t-shirt till mellanpojken råkade han  få blåbär på, jag behandlade något sent och nog med lite för starkt medel... - skulle vilja köpa nya i flera färger. En t-shirt som jag köpte till tonårssonen satt så snyggt och var så skön i kvalitet - vill ha flera och i flera färger. Nya kalsingar till samma son gillades mycket - vill ha flera... Köpte hello Kitty caps till 4 åringen - givetvis vill även 6 åringen ha en sån, baddräkt till 4 åringen glömde jag

... behöver alltså dit igen!

• LyckligtSlut

Var för första gången där i förra veckan. Hittade nästan inget. Usch så besviken jag blev... Hundflytväst var ju bra till båtresor och Dentastix till hunden, men annars fann jag knappt något förutom duschgrejer. Är det lågsäsong? Brukar det vara skojigare?

Letade enkel kappa i pastell, tygskor, prisvärd digitalkamera och snygga tights. Inget av detta fann jag:(

• Danneli

Någon som vet om det finns hud/ansiktsvårds märket Lumene på Gekås? Vet ni isåf vad ex ansiktsrengöring, ansikstvatten och dagcreme kostar? 

• Angelicaa

Har lite frågor inför resan me jobbet om 2 veckor, hoppas nån har sett dessa saker :)

-finns "riktiga" barnbestick? å är dom bland dom vanliga hushållsgrejerna eller på barnavdelningen?
    -finns det gungor? tänkte mig en klassisk plast "bräda" som större barn har.
    -Sen om det finns stångtennis/swingball?

• Ruso
    Angelicaa skrev 2010-05-30 19:53:48 följande:
    Har lite frågor inför resan me jobbet om 2 veckor, hoppas nån har sett dessa saker :)-finns "riktiga" barnbestick? å är dom bland dom vanliga hushållsgrejerna eller på barnavdelningen? -finns det gungor? tänkte mig en klassisk plast "bräda" som större barn har.-Sen om det finns stångtennis/swingball?
    Riktigt barnbestik såg jag på bebisavdelningen, blant plast och nappflaskor typ. Gungor fanns i olika varianter på leksaksavdelningen. Däemot vet jag inget om stångtennis...
  • passau

vart på gekås idag...
    köpte en ullaredströja till mig, sååååå små i stl! köpte L dom burkar vara lite krymp-mån på, men denna var mer s/m, vem var det som var ute efter en sådan???
    inboxa isf!

• zephyr
    Danneli skrev 2010-05-30 19:47:40 följande:
    Någon som vet om det finns hud/ansiktsvårds märket Lumene på Gekås? Vet ni isåf vad ex ansiktsrengöring, ansikstvatten och dagcreme kostar? 
    Lumene är väl Åhlens egna märke. Tror jag inte finns på Gekås.
  • livet med barn
    zephyr skrev 2010-05-31 09:20:58 följande:
    Lumene är väl Åhlens egna märke. Tror jag inte finns på Gekås.
    Lumene är ett finskt märke
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Gekås vol 14