• Jeffismamma

Gekås vol 14

har dom nån kickbike eller sparkcykel till barn på 5 år?? min dotter har vuxit ifrån sin på 3 hjul

• winters

I dag såg jag leksaksgräsklipparen vi köpte för 70 kr för 400 kr på Toys 'r us, galen prisskillnad!!

Oscar 091001
  • Kaerleksbarn
    numberone skrev 2010-05-26 08:53:51 följande:
    Att vara där en fredag em-kväll är ofta helt värdelöst... då kommer alla som skall stanna över helgen och tar sin första tur in på drömhuset, jätte trångt blir det...
    Va där 11-16 fredagen 30april, helt perfekt o folktomt
  • Ekorrfamiljen
    helenamargareta skrev 2010-05-26 10:35:34 följande:
    någon som vet om det finns sittdyna till vagn som passar uj och kostar de mindre än 300sek isf?balansbräda,finns det?
    De dynor jag sett är från BRIO och kostar runt 70:- De skulle kunna passa UJ med, men jag är inte helt säker.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Thats me
    Bambusa skrev 2010-05-26 12:21:51 följande:
    ingen som sett dom där jag älskar ullareds tshirtar (kjell kollektion) på tradera eller nå? vill så gärna ha nån sån..
    synd jag inte visste det.. Har vart där idag o jag tror de tog 49,90 för dom till vuxna och 29,90 till barn.. jag kunde ju köpt till dej ju:(
    www.notholma.se
  • wema81

Nu är det nära... jag ska till Ullared på södag. För FÖRSTA gången :) några tips? hela familjen ska med...

• Thegran
    wema81 skrev 2010-05-27 07:02:45 följande:
    Nu är det nära... jag ska till Ullared på södag. För FÖRSTA gången :) några tips? hela familjen ska med...
    japp, beta av en avdelning i taget. skriv upp på lapp va du lägger i vagnen samt pris för o hålla koll ifall du har någon spec budget att hålla dig till.
    skriv inköpslista så du inte missar något spec som du planerar att köpa.
    bekväma skor!!
    och tålamod, är det mycket folk är det lite påfrestande ibland. tanter som pressar sin kundvagn mot ens egen etc..
  • winters

Hittade bara pris på gummihjulen i pristråden, vad kostar Bobby car nu, och släp och vilka färger finns det?

Oscar 091001
  • Bambusa

ja,de va synd, men snällt tänkt iaf {#lang_emotions_laughing}  du vet inte hur små de fanns i barn storleken?

Thats me skrev 2010-05-27 00:30:34 följande:
    synd jag inte visste det.. Har vart där idag o jag tror de tog 49,90 för dom till vuxna och 29,90 till barn.. jag kunde ju köpt till dej ju:(
  • firepuzz

Åhh längtar. På lördag morgon drar vi till ullared.. går där nere på gekås både lördag och söndag

Svar på tråden Gekås vol 14