• Madeleine

Gekås vol 14

Hej, är det någon som vet vad babygymmet i bloggen kostar? Vill ha ett sådant och nu kommer jag inte dit innan min bebis kommer. Någon som vill göra en ledsen person en tjänst? ;)

• Bambusa

jahaa--- då lär d ju finns nå som passar 1½-2år med.. {#lang_emotions_laughing}

Thats me skrev 2010-05-27 14:01:54 följande:
    vet inte riktigt men dom finns ju i Body så det finns i små -s- haha knasigt förklarat men så e det -s-
  • livet med barn

nån som vet om dom säljer babyliss och OBH nordica hårfön på gekås och vad dom kostar?

~ William 13/2 ~
  • Kaerleksbarn

Nu åker vi till Gekås om en timme när dottern ätit gröten, yääääy

• AochJsMamma
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-28 09:14:04 följande:
    Nu åker vi till Gekås om en timme när dottern ätit gröten, yääääy
    ååå vad kul, have fun!!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Madeleine skrev 2010-05-27 15:21:06 följande:
    Hej, är det någon som vet vad babygymmet i bloggen kostar? Vill ha ett sådant och nu kommer jag inte dit innan min bebis kommer. Någon som vill göra en ledsen person en tjänst? ;)
    Bubblan2 skrev 2010-05-27 12:49:38 följande:
    Någon frågade efter babygym... Ett nytt visas just nu i bloggen!
    229 kr
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Ekorrfamiljen
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 10:46:01 följande:
    För er som inte har möjlighet att åka till Gekås eller kan få den skickad med bud av nån, så finns den att beställa här ( lite dyrare dock....)www.swedishgiftstore.com/categories/Sverigekl.../Inte min butik...Synd att de inte hade nåt matchande på Gekås för pojkar!
    Ja, jag surar över att den inte finns i pojkvariant! Jag klär gärna mina söner i glada färger, men vid helklänning går nog även min gräns.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 10:46:01 följande:
    För er som inte har möjlighet att åka till Gekås eller kan få den skickad med bud av nån, så finns den att beställa här ( lite dyrare dock....)www.swedishgiftstore.com/categories/Sverigekl.../Inte min butik...Synd att de inte hade nåt matchande på Gekås för pojkar!
    vilken söt klänning
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden Gekås vol 14