• GossarnasMor

Gekås vol 14

Någon som har koll på deras vagnar.
    Är ute efter en enkel resevagn, typ paraplyvagn till 1½ åring. Parasoll till vagnen är ett stort plus eller suflett eller nått.

Eller finns det annan smidig vagn?

• Kaerleksbarn
    plingelin skrev 2010-05-26 07:37:25 följande:
    Gekåsbesök i helgen Jag är en van Gekåsbesökare och handlare, åker 3-4ggr/år. Jag har inte åkt i slutet av maj utan dagarna före midsommar har det varit folktomt så då har vi åkt. Jag undrar om det är någon som vet hur det brukar vara i slutet av maj, nu på lördag. Det är ju skolavslutningar/studenter på gång och sommaren på intåg och lönen nu i veckan så känns som det kan vara mycket folk. Brukar det vara mycket denan helg? Kö in? När jag åker brukar vi vara där senast till kl 8 och då är det aldrig kö, både vardag/helg men åker ju inte heller när det är mycket folk. Hoppas någon har bra information att ge mig./Ingela
    Vi åker på fredag, efter löning kommer man väl aldrig undan oavsett månad.. men va där 30april och jättetomt på folk! Så ska nog inte vara så värst mycket nu, däremot skulle vi ju aldrig åka en lördag
  • numberone

Att vara där en fredag em-kväll är ofta helt värdelöst... då kommer alla som skall stanna över helgen och tar sin första tur in på drömhuset, jätte trångt blir det...

Ellen 080618, Agnes 090615
  • smultrongodis

Någon som sett om det finns nån "Barbiebil" o isåfall pris??

• helenamargareta

någon som vet om det finns sittdyna till vagn som passar uj och kostar de mindre än 300sek isf?
    balansbräda,finns det?

• firepuzz

Jag chansar på att det kommer bli en del folk i helgen. Alla stugor på campingen är upptagna. Tur vi bokade i Mars.
    Men allt beror på vädret med kanske. är det fint väder kanske som som inte bor närmast åker dit.

Längtar i allafall att få vara där lördag-söndag

• numberone
    Jag funderar på att eventuellt åka en runda idag... kan inte bestämma mig riktigt.....
    Ellen 080618, Agnes 090615
  • Bambusa

ingen som sett dom där jag älskar ullareds tshirtar (kjell kollektion) på tradera eller nå? vill så gärna ha nån sån..

• Bubblan2

Vilken tur vi hade, det fanns stugor kvar 20-22/6!
    6-bäddars bokad.

Slänger av sambon, äldsta sonen och sönernas ena kusin på DreamHack i Jönköping sen åker jag, yngsta sonen, svärmor, svägerskan och sönernas andra kusin ner till Ullared för lite shopping.

Just ja, svägerskan har en stoooor bil...
    I vanliga fall brukar det vara så fullpackat med vagn, datorer m tillbehör, väskor och allt som shoppats på Gekås så det inte går att få in något mer, inte ens ett frimärke!

Svar på tråden Gekås vol 14