• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

Camilla D skrev 2010-06-01 20:59:34 följande:
    Tack! Då blir det till att åka dit och handla. Det lär ju vara billigare än vanliga babyaffärer i all fall!
    ja jag minns att det inte var dyrt alls, funderade nämligen på att köpa det
    BF 100904 - Längtar!
  • Kinne79
    Camilla D skrev 2010-06-01 20:59:34 följande:
    Tack! Då blir det till att åka dit och handla. Det lär ju vara billigare än vanliga babyaffärer i all fall!
    Det fanns i slutet på maj också, men behöver ingen så tittade inte på priset.
  • Camilla D

Tack alla! Ingen som vet om det var plugg i botten på den?
    Känns som den kommer bli dyr ändå, haha, kommer ju aldrig därifrån under 2000, konstigt ställe det där. Allt är så billigt, sen blir det så dyrt, hahaha, men kul är det!

• villa villekulla

ska åka till gekås på fredag och ska ha med vår dotter på tre månader. Finns det micro på någon av fiken så man kan värma lite vatten till hennes mat?
    Eller hur har ni andra gjort som ger ersättning?

• Smultronhjärta
    villa villekulla skrev 2010-06-01 21:47:54 följande:
    ska åka till gekås på fredag och ska ha med vår dotter på tre månader. Finns det micro på någon av fiken så man kan värma lite vatten till hennes mat?
    Eller hur har ni andra gjort som ger ersättning?
    Finns micro och vatten att tillgå på båda fikorna
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Moonlight83
    Camilla D skrev 2010-06-01 20:33:18 följande:
    Vet någon om det fortfarande finns badbalja med stativ? Pris? Har badbaljan en plugg i botten?
    Kom på att vi inte har någon badplats och bebisen kommer väldans snart!
    Känns onödigt att köra dit imorgon enbart för den om det inte finns.
    Badbaljan kostade 79kr när vi handlade den förra året.Vår hade plugg men såg nu senast vi var där att inte alla hade det så kolla noga innan du handlar. Ställningen köpte vi inte men tror den låg på ca149kr.
  • Tvåbarnsmamma79

Ska åka till Gekås på fredag, stannar till söndag=)

När är det bäst att gå in och handla tror ni? Förmiddag eller eftermiddag?
    Undrar också om det finns några saker med "cupcakes" tema, t.ex kökshandduk, skålar osv?
  • Kaerleksbarn
    Camilla D skrev 2010-06-01 21:42:02 följande:
    Tack alla! Ingen som vet om det var plugg i botten på den?
    Känns som den kommer bli dyr ändå, haha, kommer ju aldrig därifrån under 2000, konstigt ställe det där. Allt är så billigt, sen blir det så dyrt, hahaha, men kul är det!
    Det är plugg i botten på deras "vanliga" badbalja i alla fall, mer än så vet jag inte tyvärr..
  • Bubblan2
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-01 18:08:27 följande:
    www.tradera.com/Pick-a-Boo-Rosa-Regnstall-Reg...

Vad kostar den på Ge-Kås?

Jag VILL ha en skaloverall till minivalpen så jag hoppas de finns inne igen nästa gång vi har möjlighet att ta oss till shoppingparadiset, eller om någon vänlig själ förbarmar sig över oss förstås.
    135: om jag inte minns helt fel...
  • anette 81

Ingen från skåne som vet ngt om deras bussresor dit?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden Gekås vol 14