• annavia

Gekås vol 14

Någon som vet om de har dockvagnar nu och vad de i så fall kostar? Är de fina?

• GossarnasMor

Läste just på deras blogg att de håller på med jätterenovering. Just den helgen vi åker dit den 19 Juni ska det visst vara extra rörigt.

Någon som har mer koll på "hur" och "vilka" avdelningar som är värst.
    Drar de ner på sortimentet denna period eller är det samma som innan.

Och vad kostar deras paraplyvagn med suflett?

• Bubblan2
    GossarnasMor skrev 2010-06-02 15:00:04 följande:
    Läste just på deras blogg att de håller på med jätterenovering. Just den helgen vi åker dit den 19 Juni ska det visst vara extra rörigt.

Någon som har mer koll på "hur" och "vilka" avdelningar som är värst.
    Drar de ner på sortimentet denna period eller är det samma som innan.

Och vad kostar deras paraplyvagn med suflett?
    Ja jag är också där den helgen... Så typiskt min tur!
    Jag, svärmor, svägerska och en av sönernas kusiner åker ner den helgen, 20-22 kommer vi att bo i stuga på campingen...

Om du kollar bloggen nu så är där info om att det är tomt på leksaksavdelningen eftersom de har flyttats in i nya avdelningen och en del av nya ytorna har tagits i bruk. Låter ju iofs bra...
    Blev lite svettig där när jag läste inledningen i bloggen! Jag har många leksaker på min lista!
  • Skytten75
    annavia skrev 2010-06-02 13:19:02 följande:
    Någon som vet om de har dockvagnar nu och vad de i så fall kostar? Är de fina?
    De har Skrållans dockvagn. Den är jättefin, vi köpte en där för 2 v sedan. Tror priset var 249:-
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • GossarnasMor
    Bubblan2 skrev 2010-06-02 22:31:54 följande:
    Ja jag är också där den helgen... Så typiskt min tur!
    Jag, svärmor, svägerska och en av sönernas kusiner åker ner den helgen, 20-22 kommer vi att bo i stuga på campingen...

Om du kollar bloggen nu så är där info om att det är tomt på leksaksavdelningen eftersom de har flyttats in i nya avdelningen och en del av nya ytorna har tagits i bruk. Låter ju iofs bra...
    Blev lite svettig där när jag läste inledningen i bloggen! Jag har många leksaker på min lista!
    Ja här är det med leksaker som står på listan samt resväskor och allt inför vår kommande utlandsresa. Blir duktigt nervös om de har begränsat sortiment.
    Vi åker den 19-20 jag och maken med mina flöräldrar som gör premiär. typiskt liksom.
    Men som maken sa vi har två dagar på oss att yra runt och förhjoppningsvis är det inte så knökat med folk för att de renoverar.... Hoppas kan man ju
  • Finesse
    Skytten75 skrev 2010-06-03 08:17:39 följande:
    De har Skrållans dockvagn. Den är jättefin, vi köpte en där för 2 v sedan. Tror priset var 249:-
    Har du nån bild på den?
    Ebba 071228
  • Bubblan2
    GossarnasMor skrev 2010-06-03 08:24:23 följande:
    Ja här är det med leksaker som står på listan samt resväskor och allt inför vår kommande utlandsresa. Blir duktigt nervös om de har begränsat sortiment.
    Vi åker den 19-20 jag och maken med mina flöräldrar som gör premiär. typiskt liksom.
    Men som maken sa vi har två dagar på oss att yra runt och förhjoppningsvis är det inte så knökat med folk för att de renoverar.... Hoppas kan man ju
    Ja, det är lite så jag tänker också... :)
  • jojojojojo
    3pågar skrev 2010-06-03 13:35:25 följande:
    Har de bältesstolar där?
    ja, både med rygg och utan... vet dock inte priset på dem
    BF 2010-06-28
Svar på tråden Gekås vol 14