• middiz

Gekås vol 14

Finns det gungdjur i trä på gekås?

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Kaerleksbarn
    hella23 skrev 2010-06-04 22:39:04 följande:
    Okej. har letat överallt efter en bra jacka till lilleman men det finns inte någonstans i hans storlek o 62 drunknar han ju i
    Eftersom vår tjej föddes i sept men är väldigt liten fortfarande (haft strlk68 sen hon blev 6mån och är nu 8mån) hade hon overall från hon va fem till sex månader bara.. sen dess har vi haft jacka på henne. Men hittade inte en enda på Gekås i strlk68-74 så tillomed H&M hade billigare och större utbud.. hittade ingen jacka på Gekås mindre än strlk92 och det gjorde inte min mamma de två gångerna innan heller!
  • Kaerleksbarn
    villa villekulla skrev 2010-06-05 09:23:37 följande:

usch vad dåligt utbydet var på kläder i stl 62/68 igår.. är det alltid så dåligt?
    Vist det fanns några body men jag ville ha mer sommarkläder typ klänning lr bodysuite med korta ärmar och ben men det fann ju inget sånt. allt var i stl 74 och uppåt fast det skulle finnas från 68.
    byxor hittade jag INGA och inga strumpor heller..

samma sak med andra dottern som har stl 122, klänningar var slut i den stl och hon som älskar klänningar.. 

usch så besviken jag blev!

Tyckte också utbudet va dåligt i april och nu i maj.. letade efter kortärmade bodies i strlk74 (eftersom det är vad hon kommer ha i sommar antar jag då hon redan haft 68 nu i två månader) men hittade två kortärmade som va fina och en heldress med korta ärmar o ben. Letade efter söta sommarklänningar (vilket man sett fram mot nu i sommar) men i april fanns inte en enda och nu i maj hittade vi fyra stycken.. men ändå ingen sådan typisk sommarklänning. Byxor tyckte jag det fanns massor när vi va där.. men det va jag inte ute efter, köpte destomer tights

Däremot tyckte jag ALLA fina klänningar fanns i strlk92-122...
  • Kaerleksbarn
    middiz skrev 2010-06-05 09:54:36 följande:
    Finns det gungdjur i trä på gekås?
    Det är jag inte hundra på men såg sådan gunga i plast som man har på golvet som en gungbräda.. typ bananformad om du förstår hur jag menar?
  • villa villekulla

det verkar vara väldigt olika från gång till gång men sen har man olika smak oxå och det är nog tur det =)

Mina fynd kan ni se på min blogg malinochwilma.blogg.se

• hella23
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-06 08:52:31 följande:
    Eftersom vår tjej föddes i sept men är väldigt liten fortfarande (haft strlk68 sen hon blev 6mån och är nu 8mån) hade hon overall från hon va fem till sex månader bara.. sen dess har vi haft jacka på henne. Men hittade inte en enda på Gekås i strlk68-74 så tillomed H&M hade billigare och större utbud.. hittade ingen jacka på Gekås mindre än strlk92 och det gjorde inte min mamma de två gångerna innan heller!
    Tråkigt att det inte fanns något. Antar att det inte kommer finnas mycket på tisdag heller när vi ska åka dit.

Hur är det övrig med flick kläder i storlek 110-116? Fanns det mycket eller var det samma sak där?
    Ida 060108 Ivar 100317
  • villa villekulla
    hella23 skrev 2010-06-06 16:01:29 följande:
    Tråkigt att det inte fanns något. Antar att det inte kommer finnas mycket på tisdag heller när vi ska åka dit.

Hur är det övrig med flick kläder i storlek 110-116? Fanns det mycket eller var det samma sak där?
    stl 110 -116 fanns det massor av.. hittade bara den storleken då jag kollade förbrilt efter stl 122..
  • hella23
    villa villekulla skrev 2010-06-06 17:21:13 följande:
    stl 110 -116 fanns det massor av.. hittade bara den storleken då jag kollade förbrilt efter stl 122..
    okej vad bra! Får bara hålla tummarna att man hittar lite kläder till lilleman iaf.
    Är trots allt han det är mest kris med kläder till.
    Soft shell jackorna till barn har dom kvar eller?
    Ida 060108 Ivar 100317
  • Kaerleksbarn
    hella23 skrev 2010-06-06 16:01:29 följande:

Från strlk92 och uppåt fanns det massor märkte jag när jag va ute efter 74-80
    Dottern har strlk68 men har aldrig behövt handla till henne sen hon föddes,
    men på Gekås kan man ju inte låta bli så handlar storleken framåt..
  • malin jn

Hejsan! undrar om det finns flytväst för barn runt 9 kilo på gekås? och vad de kostar? tack på förhand!

Svar på tråden Gekås vol 14