• kalmar brud

Gekås vol 14

Läste på deras hemsida att dom ska öppna två barer som dom ska servera öl i... Så det kanske blir lättera att få med sina män till GEKÅS när dom kan sitta och dricka öl.{#lang_emotions_smile}

• kalmar brud
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-21 12:10:15 följande:
    Japp det gör dom. Vi köpte där då vi var där för knapt en månad sedan. Då var det bokat att åka till Gekås igen redan *hihi* den 20:e maj och hoppas på lite folk fast det är barnbidrag då men det är ju en torsdag så förhoppningsvis jobbar folket
    Okej, då ska jag kolla på tisdag om jag kan hitta någon billig overall till barnen på tisdag när jag ska dit
  • kalmar brud
    villa villekulla skrev 2010-04-22 09:18:30 följande:
    Jag försöker övertala min sambo att vi tjänar på att åka till gekås och shoppa lite. Det är bara lite vi ska ha men jag har inga "bevis" på att vi tjänar på det, nån kankse kan hjälpa mig :P Vad kostar nagelset (till bebis)? vet att det stått tidigare men någon kanske kan det i huvudet så jag slipper leta... leksaker till de minsta? Ex spegel, bitleksaker, billeksak mm Finns myggnät och parasoll till vagn? pris? nappflaskborste? Sen undrar jag om det finns någon tvättkorg eller liknande? Vad kostar jackor till dam? Om ni vet priser hemma i butik att jämföra med så skriv det med så är det lättare att övertala sambon.. Vi har 25mil till gekås men delar på bensin så tjänar jag 250kr på att åka så åker jag snart =)
    Alltså jackor är helt olika vad du vill ha... Men jag har alltid hittat vår jackor för 100 - 150 kr billigare än i vanlig affär...

Kläder är ju hur billigt som helst till barn... Var förra året och handlade till båda barnen dottern strl 86... Gav typ 30 kr för en body och till sonen 104 typ 69 kr för jeans mm
  • kalmar brud

jag ska dit på Tisdag... Ska åka bussresa alldeles ensam och gå och strosa utan sambo och barn... Ska handla kläder till båda barnen...

• kalmar brud

På tisdag ska jag dit och har nu kommit på att det är den 27e då... Men det får gå ändå.... Har lagt undan barnbidraget nu i 6 månader så jag ska shoppa massa kläder till barnen...

• kalmar brud
    Pigelinen skrev 2010-04-24 16:11:36 följande:
    Beror på vilken kvalite du är ute efter. Jag köper bara de som jag tycker är bäst Satin eller Pecal och de kostar 149kr på GeKås, på Hemtex kostar dessa fr 350 o upp. Finns billigare också i bomull men som sagt jag vill ha de med bättre kvalité.
    Då är det billigt iallefall... Då ska jag skriva upp det på min lista
  • kalmar brud

På tisdag 04.30 sitter jag på bussen till gekås... NICE!!! 6 timmar där själv sen utan sambo och barn innna bussen går hem... Hoppas bara det inte är kö när vi kommer dit 08.45. och sen inte så lång kö ut

14.45 går bussen hem

Svar på tråden Gekås vol 14