• kalmar brud

Gekås vol 14

i morgon är det ullared för hela slanten!!!!

• kalmar brud

idag har jag varit på gekås tur... Hittade en massa fina kläder till sonen och dottern... Dels två par jackor var till dom...

Inte alls mycket folk för att vaa löningsdag

• kalmar brud
    Annica1 skrev 2010-05-01 15:42:51 följande:
    Säljer som nutrilett eller naturdiet på gekås? till vilket pris ungefär?
    det missade jag att kolla efter när jag var för en vecka sedan... Skit också
  • kalmar brud
    Pappa G skrev 2010-07-12 22:45:04 följande:
    69,90 tror jag vi gav för dotterns..
    Funkar den eller sjunker dom till botten? Flört Håller dom barnet uppe på vattenytan som typ simkuddar
  • kalmar brud
    Pappa G skrev 2010-07-14 20:54:40 följande:
    Inte testad ännu, i skarpt läge
    Men har ni testat den något?
  • kalmar brud
    Pappa G skrev 2010-07-14 21:27:06 följande:
    Ja, hon har haft den på sig, men inte i vattnet..

Vi fick tag på en sådan där simring som de kan sitta i, som hon använder i poolen istället..
    aha, då får jag se vad vi köper till barnen... armkuddar eller sån med flygrej i
  • kalmar brud

I september/oktober någon gång är det dags att åka till gekås igen och handla vinterkläder...

• kalmar brud
    Rocktroll skrev 2010-08-11 16:52:00 följande:
    En fråga om overall...har säkert kommit upp men orkar inte skumläsa Skäms Finns det någon BRA overall som är vattentät, a och o här i södern i storlek 86? Vill gärna köpa Molo men mannen tycker det är för dyrt så jag har lovat att ge gekås en chans om det finns någon bra där.
    Vi har anvät gekås overaller sen vintern 06 och dom har alltid varit vatten täta... Finns någon som heter Finetek den ska du ha
Svar på tråden Gekås vol 14