• kalmar brud
    lolliepopsie skrev 2010-10-12 21:16:08 följande:
    Vet någon vad priset på dockskåps möbler ligger runt?
    Är dt billigare där än här hemma?
    Det är billigt... Jag köpte ett köks ask med vitvaror och gav ca 125 kr... MAZ 150 kr gav jag... Och det är nästan halva priset... då var detta till ett lundby dockskåp
  • kalmar brud
    winters skrev 2010-10-13 07:38:16 följande:
    Abekos skalbyxor kostar 129 kr
    Är dom fodrade eller ofodrade?
  • kalmar brud

Någon som vet om dom har träningsredskap i denna STOORA butik???

Då är jag ute efter hantlar, kettlebells mm

• kalmar brud

Vi var på gekås igår... Kom dit vid 7.10 och då var det ca 10 minuters kö in... När vi gick ut en sväng vid 11 tiden så var kön LÅÅÅNG in kan jag säga... Tur att man får stämpel så man bara kan pysa in sen igen Skrattande

Mycket folk var det men det gick bra...

• kalmar brud

jag köpte en personvåg i märket EKS eller vad den heter i lördags för 129 kr... Den har redan sutat att fungera... När man trampar på den så kommer 4 st or upp men sen blir det bara streck, inte 2 0or som visar att man kan vöga sig...

kan man reklamera eller hur funkar det? Bor i Kalmar och lite långt att åka dit igen

• kalmar brud
    kalmar brud skrev 2010-10-19 13:46:14 följande:
    jag köpte en personvåg i märket EKS eller vad den heter i lördags för 129 kr... Den har redan sutat att fungera... När man trampar på den så kommer 4 st or upp men sen blir det bara streck, inte 2 0or som visar att man kan vöga sig...

kan man reklamera eller hur funkar det? Bor i Kalmar och lite långt att åka dit igen
    ingen som har denna vågen och vet var det kan vara för fel? För det är ju inte batteri fel
Svar på tråden Gekås vol 14