• kalmar brud

Var på gekås igår och gjorde en massa fina inköp till barnen... Mycket vinterkläder som stod på listan blev inhandlat... Overaller fanns det gott om, många olika... Tjocka och tunna... Olika färger...

Caffeet var toppen... 10 kr för en läsk eller kaffe... 12 kr för en kanelbulle... mm

• kalmar brud
    naturbarn skrev 2010-10-04 08:39:03 följande:
    Hallå!

Jag funderar på att åka en sväng till Ullared inom en snar framtid.
    Har en vän som var där i helgen och han sa att de filmade för tv då.
    Då jag är av den lite skyggare naturen vill jag helst inte komma med på tv.

Hur får man reda på vilka dagar de filmar?
    Kollade hemsidan men jag hittade inget.
    Filmar igen? Ska dom göra en vinter säsong av ullared också... kul.
  • kalmar brud
    skruttan35 skrev 2010-10-08 13:18:40 följande:
    är det någon som vet om de har fått in lite vintergrejor så som pulka, skridskor, snöskyffel m.m. ???
    ja det har dom inne mycket...
  • kalmar brud

På lördag åker jag till gekås igen... Var där för ca 1 månad sedan nu blev jag frågad att följa med min syster och man tackar ju inte nej att komma dit...
    Ska se om jag kan handla klart julklapparna nu då

• kalmar brud

Någon som har koll på vad bomulls rondeller kostar... (Sånna man har att tvätta bort smink och så med)

Även tops... mm

Vad kostar choklad kalendrarna?

• kalmar brud
    h80 skrev 2010-10-11 21:39:21 följande:
    Nu är det bestämt, 17:e november åker jag till Ullared för första gången. Bra datum tror ni? Jag åker med en kompis o tar med båda barnen, 6 mån o 2 år gamla. Vad ska jag tänka på? Ska man vara där innan de öppnar? Kan man fika därinne eller måste man betala o gå ut genom kassorna?  Jag behöver veta allt Glad
    Du har ett JÄÄÄTTE fint fik på över våningen nu.. KANON!!! ANtingen ska man vara där tills dom öpnar eller så ska man komma på eftermiddagen vid 3-4 tiden. Tycker jag är bäst
  • kalmar brud

När vi var på gekås i september så hade dom Naturelle schampo för 10 kr flaska. Jag köpte på mig ett helt flak.

Någon som vet om dom finns kvar fortfarande för samma pris? Ska ju ner på lördag igen och tänkte handla mer då när det ändå är billigt

Svar på tråden Gekås vol 14