• kalmar brud

Gekås vol 14

iAnnaMaria skrev 2011-04-30 20:51:17 följande:
    men det hör väl inte till vanligheterna att det är kö in? Jag är där var tredje månad och har stått i kö en gång :)... Gött att det gick bra med båda barnen :D
    Man hör ibland folk säga att det var kö... När jag var där i september så var det 2 timmars kö in när vi gick ut en sväng vid lunch.

Ja det har gått kanon bra... Kunde köra hela tiden både dit och hem.

Var ju tvungna att fördriva dagen med något då sambon är iväg och jobbar... och då är gekås ett bra ställe
  • kalmar brud

Någon som vet om dom har startat med frukost inne på GEKÅS??? Hörde för ett tag sedan att dom skulle göra det.

• kalmar brud

på måndag är det dags fr ullared och vi har denna gången fått tag på en ullared stuga för fyra personer... Någpn som vet om man kan låna sängkläder hos dom eller hur gör man??

Finns det frukost på ullared eller är det jag som har drömt det???

• kalmar brud
    dino77 skrev 2011-09-14 22:17:41 följande:
    Sängkläder finns att hyra, frukost buffe på pp`s
    Hämtar man det i receptionen då??? Var är pp`?
  • kalmar brud
    Vill Ha Liten 83 skrev 2011-09-14 23:37:08 följande:
    frukostbuffé kan man köpa på harrys (tror jag) mellan 7-10 för typ 55 kr. De hade små lappar på borden i stugorna med info om detta.
    Harrys... Vart ligger det?
  • kalmar brud

Någon som har koll på hur det är med skötbäddar till skötbord??? Någon som har bild? Pris?

• kalmar brud

Någon som vet pris på lakan/påslakan/örngott till vagn/vagga?

Även täcke och kudde till vagn/vagga? Är dm bra-?

• kalmar brud
    Tusslan skrev 2012-01-31 23:07:58 följande:
    Någon som vet när vår/sommarkläderna börjar komma in? Finns det mycket sommargrejer i slutet av februari tro???
    Vi brukar åka i april varje år och då är det fullt med sommar kläder. Så dom kanske börjar lite smått nu i månaden
  • kalmar brud
    kalmar brud skrev 2012-04-21 14:50:57 följande:
    Någon som vet om dom har frukost fortfarande på O´learys?
    PUFFAR MIN FRÅGA...

Frågar även om man bara kan betala stugan vid incheckningen nu eller kan man betala den innan?
  • kalmar brud

Någon som har täcke och kudde till vagn/vagga från gekås??? Är dom bra? Dom är ju billiga framför allt.

• kalmar brud
    Minttu skrev 2012-04-25 10:08:32 följande:
    Täckena är bra, kuddarna tappar formen och blir knöliga efter en tvätt!
    Men dom funkar tills man har tvättat dom alltså?
  • kalmar brud
    winters skrev 2012-04-25 12:50:10 följande:
    jag tvättade aldrig mina, tyckte de knölade sig ändå. dock vill jag minnas att vagnskudden var bättre än sängkudden. men jag skulle oxå rekommendera att köpa täcken där och kuddar i en riktigt barnaffär. se dock upp med storlek på örngott o påslakan, det finns två olika varianter!!
    Jag ska ha täcke och kudde till vagn/vagga. Inte så stora som till spjälsäng. Jag meilade Gekås och dom ska ha storlek 70*80 på täcken och 25*35 på kuddar.
    Det är samma storlek som finns i t.ex. babyproffsen. Men jag kan tänka mig att dessa är billigare än babyproffsen
  • kalmar brud
    Florimell skrev 2012-04-25 15:27:37 följande:
    Hur tror vi att måndagen ser ut? Mycket folk?
    Vi ska dit på måndag och tisdag. Tisdag har dom bara öppet till 17 så vi valde att ta måndagen med
  • kalmar brud

Måndagen och tisdagen var vi på gekås. Mycket handlat blev det. Dock inga amningskläder alls.

Svar på tråden Gekås vol 14