• carro 81

Gekås vol 14

Krabbolina skrev 2010-08-13 22:57:43 följande:
    julsaker har de redan så det lär de ha när ni ska dit.

Folkmängd vet jag inte, men jag hade iaf satsat på en dag mitt i veckan.

Tusen tack för ditt svar! Lutar åt att det blir onsdagen, alltså den 1:a september, så det kanske passar bra då.

http://barnbakochblandat.blogspot.com
  • rymdapa
    rymdapa skrev 2010-08-12 11:47:52 följande:
    Pratades om en bmx-sulky här inne för några dagar sedan, någon som vet hur långt/högt ryggstödet är? Viktkapacitet?
    *puffar min fråga lite*
    m&m's
  • Mia386
    rymdapa skrev 2010-08-14 09:36:06 följande:
    *puffar min fråga lite*
    Jag kände inte på den personligen, men sambon gjorde, och den såg väldigt lätt ut samt obekväm, och ganska plastig.. Tror ryggstödet var hyfsat högt. 
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2010-08-13 09:55:52 följande:
    ???

MIn 6 åring är mullig och fick på sig utan problem, min 2 åring är ockås mullig och har stor mage, och jag tänkte inte heller på att de skullle vara trånga när han provade!

Så extremt smala och stumma låter knepigt, så borde jag inet fått de på sonen i alla fall... Fattar noll..
    Midjemått i 86/92 är 21 cm rakt över alltså 42 cm runt om. Det är väl ganska smalt?
  • Enensammamma
    Coca cola light skrev 2010-08-13 22:14:03 följande:
    Är det någon som har koll på vinterkläder till barn? Vilka märken är bra och vilka ska man undvika? Jag behöver overaller i strl 104 och vet inte om jag ska våga mig på Gekås. Hur ligger de till i pris?
    Dom har nog bara sitt protech finte tex märke på overaller. Har tyvärr ingen egen erfarenhet av dom men jag köper oftast inte overaller jag inte vet vattenpelare på. Vill helst inte ha under 10.000
  • sarsparis
    Ville Mor skrev 2010-08-13 14:13:49 följande:
    Är det verkligen ingen som har koll på folkmängden Halloween?
    Kan man aldrig veta, nu börjar ju programmet snart på tv också, så jag gissar att det blir fullt ös varje helg.....en vardag är det nog mindre folk.
  • rymdapa
    Mia386 skrev 2010-08-14 09:38:04 följande:
    Jag kände inte på den personligen, men sambon gjorde, och den såg väldigt lätt ut samt obekväm, och ganska plastig.. Tror ryggstödet var hyfsat högt. 
    så synd..har hört så många andra säga att den är bra Obestämd
    köpte en på babyproffsen för två veckor sen och den har nu gått sönder för tredje gången, kostade det dubbla..
    m&m's
  • eelina

imorrn åker vi dit :D  TJOHOOOOO
    nån som har koll på gardinavdelningen?? har dom mkt? (inte panelgardiner utan gardinlängder eller vad det kallas). även köksgardiner.

nått annat inne nu (även till barn) som nån kan tipsa om?  har en flicka på 5,5 år. strl 116 och 122 :)

• Bumblebina
    Coca cola light skrev 2010-08-13 22:14:03 följande:
    Är det någon som har koll på vinterkläder till barn? Vilka märken är bra och vilka ska man undvika? Jag behöver overaller i strl 104 och vet inte om jag ska våga mig på Gekås. Hur ligger de till i pris?
    Köper alltid barnens vinterkläder där och aldrig blivit missnöjd. De har många gånger hållit bättre än de vi fått i present av bekanta som är av betydligt dyrare/"bättre" märke. De är tämligen slittåliga så de har fått gå i arv! Kan inte annat är rekommendera dem! Har fyra barn som är "uppväxta" i deras vinterkläder...

Är det nån som vet om de fortfarande har bilbarnstolar på gekås? De har haft de för ett par år sedan vet jag, men eftersom det inte varit aktuellt förrän nu ev, så har jag inte kollat de senaste två åren...
  • Tingeling83
    Bumblebina skrev 2010-08-14 11:22:43 följande:
    Köper alltid barnens vinterkläder där och aldrig blivit missnöjd. De har många gånger hållit bättre än de vi fått i present av bekanta som är av betydligt dyrare/"bättre" märke. De är tämligen slittåliga så de har fått gå i arv! Kan inte annat är rekommendera dem! Har fyra barn som är "uppväxta" i deras vinterkläder...

Är det nån som vet om de fortfarande har bilbarnstolar på gekås? De har haft de för ett par år sedan vet jag, men eftersom det inte varit aktuellt förrän nu ev, så har jag inte kollat de senaste två åren...
    med köpt barnens vinterkläder där , kanon är dem
    Kärlek
Svar på tråden Gekås vol 14