• lindalake

Gekås vol 14

ja, man åker ju lite för nöjet också. även om man går där och är väldigt koncentrerad

• Moonlight83

Någon som sett om det finns lära gå hjärm och någon aktivitetsleksak att hänga i spjälsängen som de kan sitta och pilla och leka med.Gärna om ni vet pris med.

• FunnyYummy

Hej hej!

Tittar in hos Gekås-experterna för att fråga: Har vinterkläder kommit än? Dvs vinteroveraller och jackor? Planerar en trip dit nästa vecka för att handla detta, men ingen mening om de inte kommit än...

Moonlight83 skrev 2010-08-11 23:51:42 följande:
    Någon som sett om det finns lära gå hjärm och någon aktivitetsleksak att hänga i spjälsängen som de kan sitta och pilla och leka med.Gärna om ni vet pris med.
    När jag var på Gekås i fjol fanns både hjälm och leksaker att fästa i säng iaf!
  • SaraKlippan

Tänkte på det med priser...
    Det är som ni andra säger att man måste ju vara prismedveten...
    Jag köpte en skidjacka på ullared för ca 599 kr tror ja de va... Sen träffa ja min kompis som hade exakt likadan jacka... frågade om hon varit i ullared... Nej den hade hon köpt på intersport för 1500 kr! Snacka om att hon blev häpen när ja sa vad ja gett för min! Hade hon åkt till ullared så kunde hon ju köpt byxor också till plus att bensinen hade varit inräknad i det priset hon fick ge... hon hade rätt svårt för att sova den natten! hihi 

• Ruso
    SaraKlippan skrev 2010-08-12 08:36:39 följande:
    Tänkte på det med priser...
    Det är som ni andra säger att man måste ju vara prismedveten...
    Jag köpte en skidjacka på ullared för ca 599 kr tror ja de va... Sen träffa ja min kompis som hade exakt likadan jacka... frågade om hon varit i ullared... Nej den hade hon köpt på intersport för 1500 kr! Snacka om att hon blev häpen när ja sa vad ja gett för min! Hade hon åkt till ullared så kunde hon ju köpt byxor också till plus att bensinen hade varit inräknad i det priset hon fick ge... hon hade rätt svårt för att sova den natten! hihi 
    Köpte en Icepeak jacka (eller vad det nu var) till sonen förra vintern för 899, tyckte det kändes dyrt för en jacka från Gekås och var lite orolig... tills jag hittade jackan på nätet för nästan det dubbla...
  • stökmamma
    Ruso skrev 2010-08-11 19:51:20 följande:
    Med 70 mil enkelväg så kanske du inte sparade så mycket i alla fall
    Fast du fick ju resa och nöjed på köpte då
    joo Cool
    hälsar man på goa vänner så blir resan bara några mil och då räcker det med att köpa några lakan
     och bussresan brukar kosta 500 så det är en jacka hehe
    och då har vi inte räknat in nöjet
    andras barn och mina älskade ungar
  • Mollly

Kikar in lite här. Jag funderar på att åka till Gekås i mitten av Oktober. Har dom fått in mkt vinterkläder då?

www.zidde.blogg.se
  • MissEllie

Var där i tisdags och då fanns det fullt av vinterkläder. Tittade inte så noga för vi köpte mest bebissaker.

• Tessou

Någon som vet om de säljer rullgardiner? Gärna svarta/mörkblå med stjärnor som är självlysande...

ELIAS 090326
  • rymdapa

Pratades om en bmx-sulky här inne för några dagar sedan, någon som vet hur långt/högt ryggstödet är? Viktkapacitet?

m&m's
Svar på tråden Gekås vol 14