Gekås vol 14
ja, man åker ju lite för nöjet också. även om man går där och är väldigt koncentrerad
ja, man åker ju lite för nöjet också. även om man går där och är väldigt koncentrerad
Någon som sett om det finns lära gå hjärm och någon aktivitetsleksak att hänga i spjälsängen som de kan sitta och pilla och leka med.Gärna om ni vet pris med.
Hej hej!
Tittar in hos Gekås-experterna för att fråga: Har vinterkläder kommit än? Dvs vinteroveraller och jackor? Planerar en trip dit nästa vecka för att handla detta, men ingen mening om de inte kommit än...
Tänkte på det med priser...
Det är som ni andra säger att man måste ju vara prismedveten...
Jag köpte en skidjacka på ullared för ca 599 kr tror ja de va... Sen träffa ja min kompis som hade exakt likadan jacka... frågade om hon varit i ullared... Nej den hade hon köpt på intersport för 1500 kr! Snacka om att hon blev häpen när ja sa vad ja gett för min! Hade hon åkt till ullared så kunde hon ju köpt byxor också till plus att bensinen hade varit inräknad i det priset hon fick ge... hon hade rätt svårt för att sova den natten! hihi
Kikar in lite här. Jag funderar på att åka till Gekås i mitten av Oktober. Har dom fått in mkt vinterkläder då?
Var där i tisdags och då fanns det fullt av vinterkläder. Tittade inte så noga för vi köpte mest bebissaker.
Någon som vet om de säljer rullgardiner? Gärna svarta/mörkblå med stjärnor som är självlysande...
Pratades om en bmx-sulky här inne för några dagar sedan, någon som vet hur långt/högt ryggstödet är? Viktkapacitet?