Kaerleksbarn skrev 2010-08-12 12:28:19 följande:
Förra året då jag va i v17 i v17 i april åkte vi och sen v33 åkte vi i v33, 30aug
Undviker alltid Gekås juni, juli +halva aug sen dess!
Helt lagom med folk slutet på aug och nu i april o maj med dottern insåg jag att vi får göra så i fortsättningen också även nu när hon är utanför magen.. åka på våren i april och sen slutet på aug, däremellan orkar man inte gå på Gekås varken med bebis i magen eller utanför!
Det där är så olika, den gången jag har varit i den längsta kön var i mitten på maj ett år... Nu var jag i början på juli och det var inte så värst med folk, ingen kö in och ingen kö till kassan, sedan var vi där nu för en vecka sedan och då hittade vi tom parkering allra, allra närmast gekås, ingen kö och bara att gå rakt i kassan. Just det... var ju där i juni också, början, samma sak då.
Så, det har nog lite med "tur" att göra också, och vilken dag man väljer. På sommaren är det mer i veckorna säger de själva, medan på hösten är det mer folk på helgen. vi brukar mycket åka tisdag/onsdag på hösten/våren, bra dagar, och nu var vi ju på en lördag och i juli var vi på en onsdag.