• Mia386

Gekås vol 14

Var på ge-kås och shoppade loss idag, notan hamnade på runt 2800 kr, massa babysaker :D
    Spjälsängen kostade 700 kr!! Tyckte jag var riktigt dyrt. Så det får bli en begagnad i stället :)  

• Bambusa

ja d va dyrt för spjälsängen, men den vi har köpte vi på blocket för runt 200spänn, den kostar nu 2000på barnenshus,kaxholmen nina, med nersänkningsbar långsida, vilket var mitt krav, och de är kanon!!!  nu har hon dock börjat klättra ur både spjälsäng och resesäng Tungan ute började när hon var 17månader..

• queenofangels

någon som vet om dom har skötväskor på gekås??? nehöver en ny o vill inte lägga 800:- på en ny.

• Krabbolina
    queenofangels skrev 2010-08-12 21:34:17 följande:
    någon som vet om dom har skötväskor på gekås??? nehöver en ny o vill inte lägga 800:- på en ny.
    jag tipsar om denna väska, den har jag haft som skötväska i över ett år. Billig och bra!

http://www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060770/point-zero-one-strap
  • Krabbolina
    queenofangels skrev 2010-08-12 21:54:39 följande:
    den va ju faktiskt ganska snygg.. enda e hur långt e bandet på den???
    den går utmärkt att hänga på en emmaljunga city cross, har inte mätt hur långt bandet är.
  • rymdapa
    Krabbolina skrev 2010-08-12 21:40:20 följande:
    jag tipsar om denna väska, den har jag haft som skötväska i över ett år. Billig och bra!

www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060...
    Har också en sån, kanonbra! Har hängt på styret på både retrovagnar och sulkys :)
    m&m's
  • queenofangels
    Krabbolina skrev 2010-08-12 22:06:27 följande:
    den går utmärkt att hänga på en emmaljunga city cross, har inte mätt hur långt bandet är.
    den ja har funkar också på city cross som jag har, men ska ha syskonvagn där handtaget e längre o då funkade inte min emmaljunga väska längre tyvärr.
  • carro 81

Tänkte höra med er om Playstation 3 finns på Gekås och vad det kostar?

Vi har tänkt åka ner om några veckor och funderar på vecka 35. Hur tror ni det är då med folk och är det någon speciell dag som kanske är bättre? Och kommer de ha julsaker inne då?

http://barnbakochblandat.blogspot.com
  • lindalake
    queenofangels skrev 2010-08-12 21:54:39 följande:
    den va ju faktiskt ganska snygg.. enda e hur långt e bandet på den???
    den funkar att hänga på styret till vår babytravel syskonvagn
Svar på tråden Gekås vol 14