• 2barnsmorsa

Gekås vol 14

JAg vet att det är långt tills dess men brukar det vara mycket folk på mitten av mars? Tänkte om man sklle åka den 12-13 mars...

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Bambusa

tack för tipsen Lovelyy,  hur mkt kostar dom garagen ute i leksaksaffärerna? snål som man är.. haha.. stog å höll i en sån där gräsklippare i våras, men  köpte den inte, nu när man hör hur mkt den kostar annars hade ja ju kunnat köpt  en iaf.. haha.. så typiskt mig..

• Bippa
    TheLove skrev 2010-09-05 15:33:37 följande:

Nappfalskor (mam) - Det finns!
    Snutte + första nallen - Finns någon snutte som sitter ihop med en nalle men vet inte om vi tänker på samma..
    Nappar - finns
    Pälsfilt - Pälsfilt vet jag inte vad du menar, men det finns tjock jättemysig filt som jag köpt som jag kan ta kort på om du vill?
    Spjälsängslakan - Finns
    Vyssanlulltassar - Finns i rosa i alla fall såg jag
    Mobil - Tror jag såg det, vi köpte det för ett år sen i alla fall..
    Skötbordsöverdrag - Finns
    Babbalja - Finns och det finns även badhjälp, sån "grej man lägger barnet i så man har armarna fria att tvätta bebis med.  
    Babysitter - Finns
    flaskdiskställ - Finns, tror det ingick flaskor i det med!

jag köpte till förra barnet en ställning till badbalja. finns det fortfarande?
    ta gärna kort på filten så jag vet om det är en sådan jag menar.
  • norgesessan

Fanns inte med i pristråden, någon som vet om det finns Briodockvagnar? Letar efter en Gull (Liggvagnen) och den ska kosta under 650. Ska till Ullared innan jul, så finns den där väntar jag med att handla in tills dess.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Bambusa
    Bippa skrev 2010-09-05 16:41:20 följande:
    i våras fanns de iaf.. vet dock inte priset..
  • veh
    2barnsmorsa skrev 2010-09-05 15:56:07 följande:
    JAg vet att det är långt tills dess men brukar det vara mycket folk på mitten av mars? Tänkte om man sklle åka den 12-13 mars...
    Jag var där någon vecka senare än så i år, och det var lugnt då... Särskilt på vardagarna
  • Hannajo
    2barnsmorsa skrev 2010-09-05 15:56:07 följande:
    Mars brukar vara en bra månad om man inte vill trängas mycket.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • TheLove
    Bambusa skrev 2010-09-05 16:32:50 följande:
    tack för tipsen Lovelyy,  hur mkt kostar dom garagen ute i leksaksaffärerna? snål som man är.. haha.. stog å höll i en sån där gräsklippare i våras, men  köpte den inte, nu när man hör hur mkt den kostar annars hade ja ju kunnat köpt  en iaf.. haha.. så typiskt mig..
    Jag vet inte vad de kostar i vanlig butik, därav köpte jag det inte. Ska ju tbx inom en månad så ska kolla upp det innan tänkte jag. 
    Det finns :) har fortfarande inte tagit kort på filten men ska det så fort jag får tid (nattning nu)
  • Bippa
    TheLove skrev 2010-09-05 17:41:45 följande:
    Jag vet inte vad de kostar i vanlig butik, därav köpte jag det inte. Ska ju tbx inom en månad så ska kolla upp det innan tänkte jag. 
    Det finns :) har fortfarande inte tagit kort på filten men ska det så fort jag får tid (nattning nu)
    tack på förhand
Svar på tråden Gekås vol 14