Gekås vol 14
JAg vet att det är långt tills dess men brukar det vara mycket folk på mitten av mars? Tänkte om man sklle åka den 12-13 mars...
JAg vet att det är långt tills dess men brukar det vara mycket folk på mitten av mars? Tänkte om man sklle åka den 12-13 mars...
tack för tipsen Lovelyy, hur mkt kostar dom garagen ute i leksaksaffärerna? snål som man är.. haha.. stog å höll i en sån där gräsklippare i våras, men köpte den inte, nu när man hör hur mkt den kostar annars hade ja ju kunnat köpt en iaf.. haha.. så typiskt mig..
Nappfalskor (mam) - Det finns!
Snutte + första nallen - Finns någon snutte som sitter ihop med en nalle men vet inte om vi tänker på samma..
Nappar - finns
Pälsfilt - Pälsfilt vet jag inte vad du menar, men det finns tjock jättemysig filt som jag köpt som jag kan ta kort på om du vill?
Spjälsängslakan - Finns
Vyssanlulltassar - Finns i rosa i alla fall såg jag
Mobil - Tror jag såg det, vi köpte det för ett år sen i alla fall..
Skötbordsöverdrag - Finns
Babbalja - Finns och det finns även badhjälp, sån "grej man lägger barnet i så man har armarna fria att tvätta bebis med.
Babysitter - Finns
flaskdiskställ - Finns, tror det ingick flaskor i det med!
Fanns inte med i pristråden, någon som vet om det finns Briodockvagnar? Letar efter en Gull (Liggvagnen) och den ska kosta under 650. Ska till Ullared innan jul, så finns den där väntar jag med att handla in tills dess.
finns det mjukliftar att köpa