• AochJsMamma

Gekås vol 14

TheLove skrev 2010-09-04 22:33:26 följande:

Fodrat regnställ (viktigare än overall) Vi köpte för 225:-

"Igel wigel" från drömmarnas trädgård som går på tv. Köpte åt min tvååring som älskart programmet och han blevöverlycklig när han fick se den. Hälsade inte ens på mig utan sprang och började leka med den (ett ån mjukis"djur" som sjunger och dansar) 59/69kr minns inte riktigt. (från 18 månader tror jag men en 12 månaders förstår den utan problem)

Härliga mysiga filtar på babyavdelningen att ha i vagnen i höst. 79:-

Överdragsbyxor är billigt där. Finns hela sätt för 199 eller nått sånt. Tror sådanna byxor (på lindex) kostar samma som hela sättet på gekås

min son är ju något äldre än din så jag kollade inte så mkt på baby...

sån har min son oxå, kan tillägga att den kostar 700 kronor på BR leksaker...VISS skillnad mot Gekås 69...
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Sagalin

Jag gjorde en hel del fina fynd igår.

Dottern fick jacka och termobyxor från Abeko, för 299kr(sista stället) Ceriserosa jacka och mörkgrå byxor
    Sonen jacka och byxor från Pick a Boo 229kr, tror de kallade det dagisställ. Turkost med svarta stjärnor på, svarta byxor.
    Jag köpte yllejackan som var med i bloggen i veckan, fast i grått och silvriga knappar. 429kr, ganska stor i storleken och mycket finare i verkligeheten!
    Det blev en hel del inköp på flickavd stl 116-122/128 och pojkavd 98/104.
    Sen lite annat smått och gått.

Jag hängde in allt i garderoberna igår men jag kanske ska ta och fota sen?

villanordaker.blogspot.com
  • TheLove

Funderar med på att fota...

Moonlight83 skrev 2010-09-05 00:30:32 följande:
    Någon som vet om det finns tillbehör till kitchenaid?
    Såg inget från kitchenaid fick googla då jag inte visste vad det var... VILL HA!!
    Bambusa skrev 2010-09-05 00:38:10 följande:
    nå bra tips till 2åring,fyller år 4dagar efterjulafton,så de blir mkt på en gång... ska till gekås nästa månad.. men även sånt som kanske inte finns där..  hon har spis,rutchkana och hoppåsna (uppblåsbar) docksäng och dockvagnar.. pojkigare leksaker gillar hon med, så de spelar ingen roll..
    rekommenderar ändå "igel Wigel" som jag skriv om i tidigare inlägg! min son är 28 månader och älskar den. Men det var ända leksaken vi köpte För vi ska tillbaka inom en månad igen!!!!!

Men de har bilgarage och liknande. Ett var 60 cm högt tror jag och kostade väl runt 500:- men det fanns mindre för ca 300 har jag för mig. "ullaredkundvagn" minns inte priset men den är full med leksaksmatvaror. 
    pippihus och figurer/dockskåp med tillbehör, kollade aldrig priserna. Ja det finns oändligt med leksaker där... Dock var det något utplockat igår, hoppas de hinner få in mer tills jag åker nästa gång :)

Sagalin skrev 2010-09-05 07:06:13 följande:
    Jag gjorde en hel del fina fynd igår.

Dottern fick jacka och termobyxor från Abeko, för 299kr(sista stället) Ceriserosa jacka och mörkgrå byxor
    Sonen jacka och byxor från Pick a Boo 229kr, tror de kallade det dagisställ. Turkost med svarta stjärnor på, svarta byxor.
    Jag köpte yllejackan som var med i bloggen i veckan, fast i grått och silvriga knappar. 429kr, ganska stor i storleken och mycket finare i verkligeheten!
    Det blev en hel del inköp på flickavd stl 116-122/128 och pojkavd 98/104.
    Sen lite annat smått och gått.

Jag hängde in allt i garderoberna igår men jag kanske ska ta och fota sen?
    Dagisstället var det vi köpte med men i svart och gult. (maken fick välja, jag gillade det du köpte mer ;) )
  • sarsparis
    Moonlight83 skrev 2010-09-05 00:30:32 följande:
    Någon som vet om det finns tillbehör till kitchenaid?
    Inte när jag var där för 3 veckor sedan.
  • sarsparis
    halmstadbruden skrev 2010-09-05 09:17:01 följande:
    Är det nån som vet om det finns nåt med  följande saker: Byggare Bob, Bamse eller Pippi Långstrump?
    pippi saker finns det mycket av, de övriga vet jag inte då jag inte letade efter det sist.
  • TheLove
    halmstadbruden skrev 2010-09-05 09:17:01 följande:
    Är det nån som vet om det finns nåt med  följande saker: Byggare Bob, Bamse eller Pippi Långstrump?
    Byggare bob tror jag och mängder av pippi. Bamse vet jag ej...
  • Bippa

undrar om de här sakerna finns och ungefär vad de kostar.

ser gärna bilder.

Bäbisprylar

Nappfalskor (mam) Snutte + första nallen Nappar Pälsfilt Spjälsängslakan Vyssanlulltassar Mobil Skötbordsöverdrag Babbalja Babysitter flaskdiskställ
  • TheLove

Nappfalskor (mam) - Det finns!
    Snutte + första nallen - Finns någon snutte som sitter ihop med en nalle men vet inte om vi tänker på samma..
    Nappar - finns
    Pälsfilt - Pälsfilt vet jag inte vad du menar, men det finns tjock jättemysig filt som jag köpt som jag kan ta kort på om du vill?
    Spjälsängslakan - Finns
    Vyssanlulltassar - Finns i rosa i alla fall såg jag
    Mobil - Tror jag såg det, vi köpte det för ett år sen i alla fall..
    Skötbordsöverdrag - Finns
    Babbalja - Finns och det finns även badhjälp, sån "grej man lägger barnet i så man har armarna fria att tvätta bebis med.  
    Babysitter - Finns
    flaskdiskställ - Finns, tror det ingick flaskor i det med!

• Pigelinen
    Bippa skrev 2010-09-05 15:28:04 följande:
    undrar om de här sakerna finns och ungefär vad de kostar.

ser gärna bilder.

Bäbisprylar

Nappfalskor (mam) Snutte + första nallen Nappar Pälsfilt Spjälsängslakan Vyssanlulltassar Mobil Skötbordsöverdrag Babbalja Babysitter flaskdiskställ
    Tips är att kolla i pristråden i TS, där finns många av dina saker prismärkta!
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
Svar på tråden Gekås vol 14