Funderar med på att fota...
Moonlight83 skrev 2010-09-05 00:30:32 följande:
Någon som vet om det finns tillbehör till kitchenaid?
Såg inget från kitchenaid fick googla då jag inte visste vad det var... VILL HA!!
Bambusa skrev 2010-09-05 00:38:10 följande:
nå bra tips till 2åring,fyller år 4dagar efterjulafton,så de blir mkt på en gång... ska till gekås nästa månad.. men även sånt som kanske inte finns där.. hon har spis,rutchkana och hoppåsna (uppblåsbar) docksäng och dockvagnar.. pojkigare leksaker gillar hon med, så de spelar ingen roll..
rekommenderar ändå "igel Wigel" som jag skriv om i tidigare inlägg! min son är 28 månader och älskar den. Men det var ända leksaken vi köpte
För vi ska tillbaka inom en månad igen!!!!!Men de har bilgarage och liknande. Ett var 60 cm högt tror jag och kostade väl runt 500:- men det fanns mindre för ca 300 har jag för mig. "ullaredkundvagn" minns inte priset men den är full med leksaksmatvaror.
pippihus och figurer/dockskåp med tillbehör, kollade aldrig priserna. Ja det finns oändligt med leksaker där... Dock var det något utplockat igår, hoppas de hinner få in mer tills jag åker nästa gång :)
Sagalin skrev 2010-09-05 07:06:13 följande:
Jag gjorde en hel del fina fynd igår.
Dottern fick jacka och termobyxor från Abeko, för 299kr(sista stället) Ceriserosa jacka och mörkgrå byxor
Sonen jacka och byxor från Pick a Boo 229kr, tror de kallade det dagisställ. Turkost med svarta stjärnor på, svarta byxor.
Jag köpte yllejackan som var med i bloggen i veckan, fast i grått och silvriga knappar. 429kr, ganska stor i storleken och mycket finare i verkligeheten!
Det blev en hel del inköp på flickavd stl 116-122/128 och pojkavd 98/104.
Sen lite annat smått och gått.
Jag hängde in allt i garderoberna igår men jag kanske ska ta och fota sen?
Dagisstället var det vi köpte med men i svart och gult. (maken fick välja, jag gillade det du köpte mer ;) )