• Sagalin

Gekås vol 14

Någon som varit på Skoboo denna vecka och sett om de fått hem mycket vinterstövlar till dam?

villanordaker.blogspot.com
  • TheLove

Någon som vet om de har axelbandsväskor?

• zanna80

Jag har mailat för att fråga om frukostpaketen, jag klistarar in svaret här sedan =)

♥ Lovisa ♥
  • ÄlskarMina
    TheLove skrev 2010-09-03 07:00:22 följande:
    Någon som vet om de har axelbandsväskor?
    japps det har dom; i alla storlekar och atteraljer..från ca.50-lappen för en liten och uppåt
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • Enensammamma
    Bambusa skrev 2010-09-02 22:26:59 följande:
    nån som vet om skoboo säljer kuoma vinterstövlar till barn??
    nej det finns inte
  • winters
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 21:48:04 följande:

Vår son fick en Playskool gräsklippare i present, som var inköpt på Gkås. Den kostade där 69 kr! Nu sa hon som köpt den, att den kostade nästan 500 kr på en leksaksaffär!!! Lite skillnad!

Helt galen leksak ... den har massa olika fraser som t ex "Gräsligt kul", fast det låter som "jävligt kul", och "mums, nu är jag full", "nu ska gräsmattan klippas" Osv...

En sådan har vi oxå, Oscar älskar den! Kostar 399 kr på Toys 'r us, helt galet! :)
    Oscar 091001
  • Pikku85

åhh vad jag blir sugen att åka till ullared igen!

• TheLove
    ÄlskarMina skrev 2010-09-03 08:10:15 följande:
    japps det har dom; i alla storlekar och atteraljer..från ca.50-lappen för en liten och uppåt
    Tack så mycket :)
  • Bippa

Här är en som ska ha sitt andra barn i Dec. Skulle gärna vilja ha inköpslistor och bilder på babysaker och kläder ni handlat senaste tiden. ska dit i oktober så jag behöver lite insperation.

tack på förhand

Svar på tråden Gekås vol 14