• winters

Gekås vol 14

Ingen som har pris på Brio-tåggrejerna, typ den talande tågstationen samt Duplo Cars, gärna en av de större lådorna?

Oscar 091001
  • tinis77
    jordnöten skrev 2010-09-02 21:43:03 följande:
    Det finns, köpte i helgen för 199kr för både byxa o jacka tillsammans
    Tackar!
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* http://martinas.myshowroom.se/
  • wildlife

Nu ska vi ju inte till Gekås förrens om 21 dagar (räknar dagarna Skrattande). Är det någon som vet om det finns 3 hjuliga skateboards? Och vad finns det för Hello Kitty saker (dottern har stl 134)? Finns det Toy Story 3 duplo?

• Enensammamma
    wildlife skrev 2010-09-03 15:36:13 följande:
    Nu ska vi ju inte till Gekås förrens om 21 dagar (räknar dagarna Skrattande). Är det någon som vet om det finns 3 hjuliga skateboards? Och vad finns det för Hello Kitty saker (dottern har stl 134)? Finns det Toy Story 3 duplo?
    Fanns inga sparkcyklar när jag va där

Inga hello kitty kläder förutom mössar men mkt leksaker med henne typ duplo.

Toystory tittade jag inte efter så det vet jag inte
  • winters
    winters skrev 2010-09-03 14:01:14 följande:
    Ingen som har pris på Brio-tåggrejerna, typ den talande tågstationen samt Duplo Cars, gärna en av de större lådorna?
    Och Brio-setet med kranen och batteridrivna loket? Skrattande
    Oscar 091001
  • 2barnsmorsa
    ANG FRUKOST

hej kära vänner detta fick jag till svar av Campingen

PP:s vid motellet intill Varuhuset har frukostbuffe året om. Det kostar 55 kr per person.  De har lite olika alternativ men i buffen ingår ägg, fil, flingor, smörgåsar, pålägg, grönsaker, juice, kaffe och te
    http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Pigelinen

någon som har prisuppgifter på gardinstänger? Har kollat pristråden men hittade inget där.

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Hannajo

Om en vecka i morgon så åker vi! Håller som bäst på att kolla igenom barnens kläder för att se vad som behövs. Får se om jag hinner med något annat än barnkläder och leksaker den här gången, jag brukar fastna där.

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Tokis
    Någon som vet?? Skrev tidigare hihi galen är jag men postar igen o hoppas på svar =)

Hallojhalloj!

Har nu inte läst tillabaka så frågan kanske redan är ställd!!
    Börjar de komma i ordning igen på barnavdelningen?? Då menar jag inte kläderna utan flaskor, haklappar mm...
    Finns det haklappar/sagellappar typ de PIPPI?? Pris?
    Vad kostar Vyssan lull tassarna?? Har sett  att de har såna eller i alla fall hade...

Tack på förhand!!
Svar på tråden Gekås vol 14