Gekås vol 14
När jag såg Vyssan lull där kostade de strax under 200:- har jag för mig, de fast då endast i rosa!
Vår son fick en Playskool gräsklippare i present, som var inköpt på Gkås. Den kostade där 69 kr! Nu sa hon som köpt den, att den kostade nästan 500 kr på en leksaksaffär!!! Lite skillnad!
Helt galen leksak ... den har massa olika fraser som t ex "Gräsligt kul", fast det låter som "jävligt kul", och "mums, nu är jag full", "nu ska gräsmattan klippas" Osv...
Åh snart bär det iväg jippiiie!!
Samma här.
Håller på att koka kaffe och ägg.
Övriga familjen sover än. (de ska vara hemma)
Hoppas kunna parkera nära entrén idag.
Nu är jag hemma efter en heldag på underbara Gekås!
3500:- fattigare men många nya kläder och prylar rikare :) Älskar min On the Peek jacka för 299:- :)
Nu är jag hemma efter en heldag på underbara Gekås!
3500:- fattigare men många nya kläder och prylar rikare :) Älskar min On the Peek jacka för 299:- :)
Jaa jag med!.. den 15:e åker vi dit och hoppas på en ganska lugn dag med många fynd. :)
Något man inte bör missa till en snart 1 åring förutom "lära gå vagn" och bobbycar? Tänkte passa på att handla lite födelsedagspresenter och julklappar till sonen.
Fodrat regnställ (viktigare än overall) Vi köpte för 225:-
"Igel wigel" från drömmarnas trädgård som går på tv. Köpte åt min tvååring som älskart programmet och han blevöverlycklig när han fick se den. Hälsade inte ens på mig utan sprang och började leka med den (ett ån mjukis"djur" som sjunger och dansar) 59/69kr minns inte riktigt. (från 18 månader tror jag men en 12 månaders förstår den utan problem)
Härliga mysiga filtar på babyavdelningen att ha i vagnen i höst. 79:-
Överdragsbyxor är billigt där. Finns hela sätt för 199 eller nått sånt. Tror sådanna byxor (på lindex) kostar samma som hela sättet på gekås
min son är ju något äldre än din så jag kollade inte så mkt på baby...
Någon som vet om det finns tillbehör till kitchenaid?
nå bra tips till 2åring,fyller år 4dagar efterjulafton,så de blir mkt på en gång... ska till gekås nästa månad.. men även sånt som kanske inte finns där.. hon har spis,rutchkana och hoppåsna (uppblåsbar) docksäng och dockvagnar.. pojkigare leksaker gillar hon med, så de spelar ingen roll..