• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • DesiréeochThéosmamma

En fråga till er Gekås experter =)

Va nere den 30 Oktober och såg stövelvärmare (sådan man har på väggen men fick aldrig möjlighet att kolla priset utan såg många vagnar med denna i. Någon här som vet priset? Ska ner igen den 4 Dec och köpa det jag missade förra gången.

• Nadjis
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-11-04 13:42:47 följande:

Va nere den 30 Oktober och såg stövelvärmare (sådan man har på väggen men fick aldrig möjlighet att kolla priset utan såg många vagnar med denna i. Någon här som vet priset? Ska ner igen den 4 Dec och köpa det jag missade förra gången.
    Menar du stöveltorken? Den kostade 169 kr har jag för mig,
  • Hanniken

Hej! =)
    Planerar att åka ner till Ullared snart. Det va typ 10 år sen sist så jag vet inte alls vad jag har att vänta. Vilken veckodag skulle ni rekommendera att åka ner?
     Nån som vet om de har åkpåse som går att öppna i fotänden?

• DecemberBebis

nån som vet om dem har barndatorer ? fisher price eller hello kittys , och pris ? funderar på en sån tills dottern fyller 4 år

Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • Gaztongirl
    DecemberBebis skrev 2010-11-04 15:02:35 följande:
    nån som vet om dem har barndatorer ? fisher price eller hello kittys , och pris ? funderar på en sån tills dottern fyller 4 år
    Ja FP fanns iaf för några veckor sedan kostade 399 och Min Första PC kostade 229
  • DecemberBebis
    Gaztongirl skrev 2010-11-04 15:17:00 följande:
    Ja FP fanns iaf för några veckor sedan kostade 399 och Min Första PC kostade 229
    ok , tack för infon.. får se om vi köper den där eller här hemma.. är inte där så ofta så skulle den gå snder blir det ju lite jobbigt... här hemma kostar den 499 kr
    Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • Poison82
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-11-04 13:42:47 följande:

Rusta brukar ha sånna för 149:- Skrattande
  • Enensammamma
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 16:35:43 följande:
    Möjligt...borde dock inse att det kan bli jäkligt knepigt om skatteverket knackar på dörren
    Vart går gränsen?
Svar på tråden Gekås vol 14