• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Toppen9
    evani skrev 2010-11-04 18:28:32 följande:
    det finns några sådana inne i varuhuset i kundtjänst
    Finns det många såna?
  • Waitmstar
    Toppen9 skrev 2010-11-04 19:59:30 följande:
    Finns det många såna?
    6-7stycken bara, har jag för mig att det stod i ullaredsbloggen. 

Rätta mig gärna om jag har fel, om någon annan har mer exakt koll :) 
  • winters
    Toppen9 skrev 2010-11-04 19:19:58 följande:
    Hej ska ner nu nån helg framöver och funderar på ifall det är mindre folk om man handlar en söndag än en lördag?
    Nån som vet?
    Brukar vara så.
    Oscar 091001
  • charmmiss
    DecemberBebis skrev 2010-11-04 15:02:35 följande:
    nån som vet om dem har barndatorer ? fisher price eller hello kittys , och pris ? funderar på en sån tills dottern fyller 4 år
    vi köpte min första PC för 229kr  till vår stora tjej som fyllde 4 förra lördagen. Den är väldigt bra. Hon hade en dator sen tidigare, men min man som är it-tekniker tyckte inte den var tillräckligt bra
  • DecemberBebis
    charmmiss skrev 2010-11-04 21:30:14 följande:
    vi köpte min första PC för 229kr  till vår stora tjej som fyllde 4 förra lördagen. Den är väldigt bra. Hon hade en dator sen tidigare, men min man som är it-tekniker tyckte inte den var tillräckligt bra
    ok , vad är det för "spel" på den ? på fisher price är där med bokstäver osv..
    Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • charmmiss
    DecemberBebis skrev 2010-11-04 21:33:40 följande:
    ok , vad är det för "spel" på den ? på fisher price är där med bokstäver osv..
    * lär dig bokstäver
    * Lär dig uttal av bokstäver och föremål
    * Var är det
    * hitta bokstaven
    * räkna former
    * roligt musikspel.
  • himla

nintendo ds konsolen finns den ? Pris ?

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Wilmis07

Någon som vet om det finns mycket kläder till skrållan,priser ungefär? Någon som sett diskolampa där,tänkte köpa till dotterns rum. Menar en sådan liten som står alltså ingen som hänger,som ger olika färgade prickar i taket när den är igång

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Tingeling1981
    Enensammamma skrev 2010-11-04 16:28:55 följande:
    Men LOL, jobbar på Gekås eller?

www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Ja och det var ju inte så lite personen höjt priserna innan utgångspris... Är det inte typ 10-15 000 man får tjäna skattefritt (chansar)?!...

Tur man varit på Ge Kås och känner igen priset på en del grejjer. Skulle känna mig otroligt lurad om jag handlade för dessa priser på auktionen och sen kom upp till varuhuset och såg vad de egentligen kostar... Men kanske bra rör dem som vill ha sakerna och inte kan åka dit/ inte vet att de finns att köpa där, och till vilket pris....Solig
Svar på tråden Gekås vol 14