• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • charmmiss
    Tingeling1981 skrev 2010-11-05 00:08:52 följande:
    Ja och det var ju inte så lite personen höjt priserna innan utgångspris... Är det inte typ 10-15 000 man får tjäna skattefritt (chansar)?!...

Tur man varit på Ge Kås och känner igen priset på en del grejjer. Skulle känna mig otroligt lurad om jag handlade för dessa priser på auktionen och sen kom upp till varuhuset och såg vad de egentligen kostar... Men kanske bra rör dem som vill ha sakerna och inte kan åka dit/ inte vet att de finns att köpa där, och till vilket pris....Solig
    men hon/han är ju reggad som företagare.
  • Mela75

Ska till Ullared idag och hoppas på minmal kö då jag  blir ditdragen av min man. :( 

• himla
    Mela75 skrev 2010-11-05 08:23:11 följande:
    Ska till Ullared idag och hoppas på minmal kö då jag  blir ditdragen av min man. :( 
    sån man skulle jag vilja ha hehe ...

en fråga ... refiller till Braun örontermometer ... kan det finnas tro !?!
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Mela75
    himla skrev 2010-11-05 08:44:04 följande:
    sån man skulle jag vilja ha hehe ...

en fråga ... refiller till Braun örontermometer ... kan det finnas tro !?!
    Inte jag..jag tycker illa om  gekås..har varit där 3 ggr och kommit hem tomhänt så jag ser det som tortyr. Är det något man kan göra för att det ska bli roligare??
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-11-05 08:21:56 följande:
    men hon/han är ju reggad som företagare.
    Ah det missade jag! Då förstår jag att priserna är lite högre
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Nifelheim
    Mela75 skrev 2010-11-05 08:50:30 följande:
    Inte jag..jag tycker illa om  gekås..har varit där 3 ggr och kommit hem tomhänt så jag ser det som tortyr. Är det något man kan göra för att det ska bli roligare??
    Shoppa!!! Klart det är tråkigt om du kommer hem tomhänt
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Mela75
    Nifelheim skrev 2010-11-05 09:13:29 följande:
    Shoppa!!! Klart det är tråkigt om du kommer hem tomhänt
    Jag  gillar inte trängsel.  Och än så länge när jag har varit där har det varit fullt så jag bara har lagt ner. Och jag har inte hittat det jag vill ha. Men jag kan ju passa på att fråga nu..har de bpa fria nappar??
    Fina spjälskydd? osv? 
  • Waitmstar

Du kan ju skita i att gå in på Gekås, ta affärerna runtom istället. Panduro och net on net hinner jag aldrig kika på.. :( 

• winters
    Rullgardin skrev 2010-11-04 21:47:54 följande:
    Finns babypulkor på gekås ? Pris ? Hur ser dom ut, någon som har bild på en ?
    kolla i pristråden, de har stiga
    Oscar 091001
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-11-05 09:08:27 följande:
    Ah det missade jag! Då förstår jag att priserna är lite högre
    ja, 25% går ju direkt till momsen
Svar på tråden Gekås vol 14