• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Heleri
    Mela75 skrev 2010-11-05 10:10:28 följande:
    För att vi ska vidare söder till hans familj..jag hade helst velat vara hemma.
    Ahaaa, ok. Ja då är det kanske inte så lätt att undvika stället förstås. Du får väl parkera dig på fiket med en bok/tidning eller kanske sätta dig hos frisören på Gekås och bli ompysslad?
  • Mela75
    Heleri skrev 2010-11-05 10:35:16 följande:
    Ahaaa, ok. Ja då är det kanske inte så lätt att undvika stället förstås. Du får väl parkera dig på fiket med en bok/tidning eller kanske sätta dig hos frisören på Gekås och bli ompysslad?
    Jag har blivit lovad att jag får fika om det blir kö så jag slipper den och få fika även inne om det är för mycket folk.. :) 
  • Mia386

De hade rullstolar, och jag fick tag på den, riktig räddare i nöden, hade annars inte orkat vara där igår :P Kom vid 16 tiden och var ute vid 20.08, fick med en riktigt fin skörd hem. 
    Tyckte dock att kafét var ganska litet för att vara Ge-kås.. Och deras varma o´boy var ju inte mycket att hurra för mer än det var riktig kakao de använde..  

• Poison82
    Heleri skrev 2010-11-05 10:06:40 följande:
    Men om du nu tycker att det är så hemskt tråkigt, varför låter du inte mannen åka själv och stannar hemma då??
  • Mela75
    Poison82 skrev 2010-11-05 11:03:54 följande:
    Läs mitt svar.
  • charmmiss
    kattengustav skrev 2010-11-05 10:21:19 följande:
    Jag har sett många som varit och handlat på Gekås och köpt massa mössor, fuskpolo och vantar till barn (dom har haft hela vagnar fulla med detta) och packat ner i svarta sopsäckar. Troligtvis åker dom omkring på marknader och säljer detta dyrare sedan eller som den här personen via tradera.
    det är väl därför just de sakerna alltid är slut när jag är där.
  • himla

Nintendo ds konsoll
    fp learning puppy
    handkontroller till wii
    kitchen aid matmixer
    teddykompaniets dinglisar

ingen som vet om det finns och pris !?!

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • TinaD

någon som har sett om de har ngn slags aktivitetstavla för bebisar där??

• HN79
    himla skrev 2010-11-05 12:43:11 följande:
    Nintendo ds konsoll
    fp learning puppy
    handkontroller till wii
    kitchen aid matmixer
    teddykompaniets dinglisar

ingen som vet om det finns och pris !?!
    Ja alla de grejerna brukar finnas, har dock nte koll på priserba mer än att de är bra mkt bättre än affärer i allm'nnhet
  • längstansfull

jag ska åka till Gekås den 28 november undrar om det är någon som vet om det finns adventssljusstakar och stjärnor där. Undrar även över om det finns minicd spelare för barn och hello kitty grejer

Svar på tråden Gekås vol 14