Gekås vol 14
åh vad jag blir sugen på att åka, men jag vill se bilder på vårjackor till småtjejer... Har hört av en kompis att de ska finnas nu, hon hade sett en lila med fjärilar på...
åh vad jag blir sugen på att åka, men jag vill se bilder på vårjackor till småtjejer... Har hört av en kompis att de ska finnas nu, hon hade sett en lila med fjärilar på...
Vad kostade de fina barbapapa-snuttefiltarna?
Undrar åt min kära mamma vad "byggplattor" till lego kostar och om någon sett "behållare" (någon slags låda som mamma kunde tänka sig kanske ser ut som äggpack) till Backugan?
Visar lite Gekåsshopping i min blogg
villanordaker.blogspot.com
Ni kanske redan har haft uppe det, har inte läst alla inlägg...
Vill bara lägga in en varning för saccosäckarna! Jag köpte tre stycken en fredag, på lördag morgon var en trasig och när min mamma reklamerade den på måndag kom det in en annan kund som reklamerade två stycken för samma fel. De går sönder i sömmarna då sömsmånen är för liten! Nu har en till av mina gått sönder med jag har varit i kontakt med kundtjänst som säger att de utan problem tar tillbaka alla tre då de haft problem med dessa. Jag köpte de enfärgade.
Detta har säkert frågats flera gånger,men vilka storlekar finns den omtalade regnoverallen i? Och en fråga till om någon orkar svara,var finns dom i varuhuset? ska skicka bud med min syster nämligen.