• Shoppingtokig

Gekås vol 14

Igår var jag på Ge-Kås och det var lätt att ta sig fram i butiken *härligt*
    Det var en hel del som jag inte hittade som jag letade efter men blev ganska nöjd ändå. Köpte bl.a. skaloverallen i stl 92 (hade tänkt köpa 86 men tyckte inte att det var så stor skillnad på stl så jag hoppas dottern växer i den till hösten), softshelljacka, sydväst & regnvantar, fleeceställ (är ju så prisvärt!) pyjamas, lite Hello Kittykläder, UV-set, duplo 60 bitar och söta duplodjur, docka, dockstol, liten pool med ett "tak" så det blir skugga i poolen, sandleksaker, barnkammarboken vol 9 & dvd m Teletubbies, stora påskägg för 29:95:-, blöjrefill (får se om den är något bra t Angel carehinken), liten gräsklippare, billiga bläckpatroner, småbarnskritor (har jag aldrig sett förut) mm mm mm....

Det jag skulle vilja hittat var bl.a. bollar t bollhav, små möbler + annan inredning t dotterns rum, lektält, en favoritscarf som jag köpte där senast men lyckades färga (Det blev en annan dock)...

Inne på Skokanonen hittade jag ett par gummistövlar i stl 19 med lite lägre skaft för 120:-!!! Hoppas inte att det är några skitstövlar, har aldrig hört talats om märket. Har letat efter sådana då jag tycker det är lättare för små barn att gå i dem.

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • guldrosen1
    Shoppingtokig skrev 2010-03-19 12:10:44 följande:
    Igår var jag på Ge-Kås och det var lätt att ta sig fram i butiken *härligt* Det var en hel del som jag inte hittade som jag letade efter men blev ganska nöjd ändå. Köpte bl.a. skaloverallen i stl 92 (hade tänkt köpa 86 men tyckte inte att det var så stor skillnad på stl så jag hoppas dottern växer i den till hösten), softshelljacka, sydväst & regnvantar, fleeceställ (är ju så prisvärt!) pyjamas, lite Hello Kittykläder, UV-set, duplo 60 bitar och söta duplodjur, docka, dockstol, liten pool med ett "tak" så det blir skugga i poolen, sandleksaker, barnkammarboken vol 9 & dvd m Teletubbies, stora påskägg för 29:95:-, blöjrefill (får se om den är något bra t Angel carehinken), liten gräsklippare, billiga bläckpatroner, småbarnskritor (har jag aldrig sett förut) mm mm mm....Det jag skulle vilja hittat var bl.a. bollar t bollhav, små möbler + annan inredning t dotterns rum, lektält, en favoritscarf som jag köpte där senast men lyckades färga (Det blev en annan dock)...Inne på Skokanonen hittade jag ett par gummistövlar i stl 19 med lite lägre skaft för 120:-!!! Hoppas inte att det är några skitstövlar, har aldrig hört talats om märket. Har letat efter sådana då jag tycker det är lättare för små barn att gå i dem.
    Hej vad mycket bra grejer du hittade. Själv åker jag i morgon och ska hitta lite till min 1 åring. Han fyller nu i april, ska försöka hitta lite födelsedagspresenter.
  • Tiniwinisen

På dagis på vintern så sover min son i fleeceställ i åkpåsen ute.

• Theina
    kalmar brud skrev 2010-03-19 12:47:36 följande:
    Någon som har koll på vad softhell jackorna kostar?
    När jag var där sist kostade softshellsjackorna 119 i storlek 110/116. . 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Shoppingtokig skrev 2010-03-19 12:10:44 följande:
    Igår var jag på Ge-Kås och det var lätt att ta sig fram i butiken *härligt* Det var en hel del som jag inte hittade som jag letade efter men blev ganska nöjd ändå. Köpte bl.a. skaloverallen i stl 92 (hade tänkt köpa 86 men tyckte inte att det var så stor skillnad på stl så jag hoppas dottern växer i den till hösten), softshelljacka, sydväst & regnvantar, fleeceställ (är ju så prisvärt!) pyjamas, lite Hello Kittykläder, UV-set, duplo 60 bitar och söta duplodjur, docka, dockstol, liten pool med ett "tak" så det blir skugga i poolen, sandleksaker, barnkammarboken vol 9 & dvd m Teletubbies, stora påskägg för 29:95:-, blöjrefill (får se om den är något bra t Angel carehinken), liten gräsklippare, billiga bläckpatroner, småbarnskritor (har jag aldrig sett förut) mm mm mm.... Det jag skulle vilja hittat var bl.a. bollar t bollhav, små möbler + annan inredning t dotterns rum, lektält, en favoritscarf som jag köpte där senast men lyckades färga (Det blev en annan dock)... Inne på Skokanonen hittade jag ett par gummistövlar i stl 19 med lite lägre skaft för 120:-!!! Hoppas inte att det är några skitstövlar, har aldrig hört talats om märket. Har letat efter sådana då jag tycker det är lättare för små barn att gå i dem.
    Underbar shopping.. det låter ungefär som det jag vill ha!! vad fanns för  hello kitty grejer? vad kostade duplo? gräsklipparen?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • kalmar brud
    Theina skrev 2010-03-19 12:59:21 följande:
    När jag var där sist kostade softshellsjackorna 119 i storlek 110/116. . 
    Okej, då ska jag inte köpa någon som går över 100 kr på tradera.
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-03-19 12:47:36 följande:
    Någon som har koll på vad softhell jackorna kostar?
    Mellan 150-230 kr ungefär
    Krabbolina skrev 2010-03-19 12:47:48 följande:
    alltså vad har man fleeceställ till? jag har inte förstått funktionen.
    Många har det under skalkläderna,vi har ullfrottè men flecce funkar säkert lika bra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14